Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@20:22:26 GMT

تهرانی‌ها لوازم کاهنده‌ مصرف آب دریافت می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۸۶۹۹

رکنا: مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب استان تهران از توزیع لوازم کاهنده مصرف در بین مشترکان تهرانی خبر داد و افزود: نهایتا تا سه ماه دیگر این طرح اجرایی خواهد شد.

به گزارش رکنا، محمدرضا بختیاری با اشاره به تمهیدات شرکت آبفا برای کاهش مصرف آب در تهران اظهار کرد: طرح توزیع لوازم کاهنده مصرف در حال حاضر در ادارات دولتی اجرایی شده و ما موظفیم دستگاه‌هایی که از این طرح تبعیت نمی‌کنند را شناسایی و به وزارت نیرو و استانداری گزارش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی در حال حاضر طرح توزیع لوازم کاهنده مصرف برای مشترکان شهری در حال مطالعه است تا باتوجه به توان مالی مشترکان مناسب‌ترین و اقتصادی‌ترین پکیج آماده شود.

مدیر عامل شرکت آب‌وفاضلاب استان تهران درباره جزییات این طرح گفت: احتمالا قرار است تا هزینه پکیج به صورت قسطی در قبض مشترکان آورده شود و به نظر می‌رسد که این مساله نیز بتواند تاثیر زیادی در کاهش مصرف آب در تهران داشته باشد.

چندی پیش نیز حمیدرضا جانباز - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور - گفته بود با پیگیری‌های انجام شده و درراستای کاهش مصرف آب قرار شده تا تجهیزات کاهنده مصرف در برخی از استان‌ها در اختیار متقاضیان قرار بگیرد و هزینه آن در قبوض آب و به‌صورت درازمدت از این مشترکان اخذ شود.

وی با بیان این‌که تجهیزات کاهنده مصرف به‌راحتی می‌تواند ۲۰ درصد مصارف خانگی را کاهش دهد، اظهار کرد: با توجه به شرایط کم‌آبی توصیه می‌شود که مشترکان مدیریت مصرف را سرلوحه کار خود قرار دهند چراکه به‌راحتی می‌توان با کاهش ۲۰ درصدی مصرف شرایط پیک را مدیریت کرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دابسمش جنجالی پسر بسیجی در سوریه + فیلم تجاوز به دختر مشهدی در پستوی شیطانی یک فروشگاه پرتاب سگ به سمت مامور پلیس! ساکشن برای لاغری ران پا ، زن جوان یزدی را کشت زیبایی دائمی به چه قیمتی ؟! آدم ربایی اشتباهی در تهران / آنها قرنیه چشم را می خواستند ! حکم اعدام برای بی رحم ترن زن + عکس دختر باردار راز همخوابی زشت با پدرش را فاش کرد + عکس رفتار زننده رئیس پلیس با یک زن و شوهر + تصویر مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز جوان 21 ساله به زن همسایه پس از تماشای فیلم غیر اخلاقی+ عکس به رئیست بگو، خاشقجی را کشتیم / تماس تلفنی که عامل ترور با رابط بن سلمان داشت / فایل صوتی لو داد اعتراف یک زن به قتل مادر و خواهرش / صحنه خودکشی لو رفت+ عکس اعتراض به تخریب خانه ها در محله ده ونک تهران + فیلم ابر قهرمان‌ سینما درگذشت + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه جزییات استان تهران تهران آب ماه ساعت عکس فیلم ایران دختر قتل مردم زندگی مصدوم پول پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۸۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کم مصرفان برق خانگی، خودرو جایزه می‌گیرند!

مدیرعامل توانیر از اعطای جایزه خودرو به مشترکانی که در مصرف برق صرفه‌جویی کنند به قید قرعه خبر داد.

به گزارش تسنیم، وی افزود: برای تابستان امسال ۴۷ میلیون جایزه غیرنقدی برای مشترکان برق پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل توانیر با بیان اینکه تعرفه برق در سال ۱۴۰۳ هیچ تغییری نخواهد داشت، گفت: کسانی که بیش از ۲.۵ برابر الگو مصرف برق دارند، به ازای هر کیلووات ساعت مازاد بر ۲.۵ برابر الگو، ۲۷۰۰ تومان پرداخت خواهند کرد که مطابق با قیمت خرید برق تجدیدپذیر‌ها خواهد بود.

وی ادامه داد: این مشترکان که حدود یک میلیون مشترک هستند تا پیش از تابستان به کنتور‌های هوشمند مجهز می‌شوند و در صورت ادامه پرمصرفی قطعا با قبوض سنگین برق مواجه خواهند شد.

ادامه دارد..

دیگر خبرها

  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • برق کمتر مصرف کنید، خودرو جایزه بگیرید!
  • مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد
  • کم مصرفان برق خانگی، خودرو جایزه می‌گیرند!
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • شمار متوفیان ناشی از حوادث گاز در زنجان کاهش یافت