Web Analytics Made Easy - Statcounter


رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی تاکید کرد: خط آهن «بستان آباد - تبریز» در صورت کمک نقدی دولت تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمد وحدتی هلان در جلسه شورای اداری شهرستان بستان آباد که با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور برگزار شد، گفت: در طول سه سال گذشته، حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به راه آهن اختصاص داده شده است، در حالی که پروژه در ابتدا غیرفعال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در سفر دکتر روحانی به استان ما، قول داده شده بود که خط آهن «بستان آباد-تبریز» افتتاح شود، اما این خط در هفته دولت و دهه فجر ۹۶ هم افتتاح نشد، رئیس جمهور در سخنرانی خودشان در تبریز در اردیبهشت ماه امسال، قول دادند که این  پروژه افتتاح شود‌، دستور دهید تا به پروژه کمک نقدی شود و این خط، دهه فجر امسال مورد بهره برداری قرار بگیرد‌؛ چرا که اگر باز هم مورد بهره برداری قرار نگیرد، حرفی برای گفتن به مردم نخواهیم داشت.
نماینده بستان آباد در مجلس بیان کرد: در جمع نمایندگان استان، هم اصولگرا و و هم اصلاح طلب داریم، اما همه پشتیبان هم بوده و برای حل مشکلات کشور تلاش می‌کنیم.
وی در ادامه با بیان این که تا کنون در شهرستان بستان آباد احساس خلأ نکرده‌ایم، بیان کرد: تا آخر امسال روستای بدون گاز نخواهیم داشت، در دو سال گذشته حدود ۱۴ پروژه درمانی در این شهرستان احداث شده و شش آمبولانس به اورژانس شهرستان و حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز قسمت‌های مختلف بیمارستان، اختصاص داده شده است.
وحدتی در پایان با اشاره به مشکلات شهرستان بستان آباد گفت: پروژه راه «شیبلی -بستان آباد» را در اسرع وقت به پیمانکار واگذار کنید و نگران اعتبار نباشید.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آذربایجان شرقی بیمارستان دهه فجر راه آهن شورای اداری منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۸۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود رینگ آبی در اطراف تبریز و معضل تامین آب

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف غفارزاده روز سه‌شنبه در جلسه شورای بهره‌برداری شرکت که با حضور معاونین و مدیران برگزار شد، اظهار کرد: نبود رینگ آبی (چرخه پشتیبانی کننده) در دور کلانشهر تبریز، تأمین آب شرب پایدار و یکنواخت این شهر را دچار مشکل کرده و برای رفع این مشکل نیاز است که رینگ یا حلقه آبی دور این شهر تکمیل و بهره برداری شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر رینگ جنوبی شهر با ۲۶ کیلومتر طول به اتمام رسیده و طبق برنامه ریزی انجام شده، رینگ شرقی به طول ۱۶ کیلومتر نیز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

غفارزاده اضافه کرد: به رغم بارش‌های اخیر، با توجه به شرایط خشکسالی و عدم تبدیل بارش‌ها به روان آب، تنها ۵۲ درصد مخازن سدهای استان پر شده اما نسبت به سال گذشته که سال آبی بسیار سختی بود وضعیت کمی بهتر است.

وی ادامه داد: سال قبل با تداوم شرایط خشکسالی و کاهش بارندگی‌ها مواجه بودیم اما با مدیریت منابع و مصارف آبی توانستیم این بحران را در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و شرب رد کنیم.

مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی با اشاره به برداشت‌های غیرمجاز و مصرف بی‌رویه خاطرنشان کرد: به رغم باور عمومی، بارندگی‌های پراکنده روزهای اخیر، اثربخشی ناچیزی بر مخازن سدها داشته که امیدواریم شهروندان با خودداری از مصارف غیرضروری، کمک حال کارکنان صنعت آب استان شوند.

کد خبر 6086323

دیگر خبرها

  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • نبود رینگ آبی در اطراف تبریز و معضل تامین آب
  • تولید سالانه هزار تن قارچ در شهرستان بستان آباد
  • رتبه نخست بستان آباد در تولید قارچ دکمه‌ای در آذربایجان شرقی
  • تولید سالانه بیش از یک هزار تن قارچ دکمه‌ای در بستان آباد