Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@12:24:35 GMT

اجلاسیه جامعه زنان کنگره سه هزار شهید قزوین آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۸۷۹۰

اجلاسیه جامعه زنان کنگره سه هزار شهید قزوین آغاز شد

قزوین – ایرنا - سومین روز از کنگره سه هزار شهید استان قزوین با محوریت اجلاسیه جامعه زنان صبح روز سه شنبه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی قزوین آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا، در این اجلاسیه چهار هزار نفر از بانوان استان قزوین از اقشار مختلف دانش آموزان، کارمندان، طلاب،حوزه های مقاومت بسیج محلات و عموم جامعه حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنران ویژه این مراسم نیز سردار غلامحسین غیب پرور، رییس سازمان بسیج مستضعفین است که در ادامه نیز نشست خبری با خبرنگاران حاضر در کنگره خواهد داشت.
مجری اجلاسیه جامعه زنان کنگره سه هزار شهید استان قزوین مژده لواسانی مجری رسانه ملی است.
اولین و دومین روز از کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین نیز با محوریت فرهنگیان و دانش آموزان طی روزهای 20 و 21 آبان ماه در قزوین برگزار شد و 2 اجلاسیه دانشجویان و نهایی نیز طی روزهای آینده در شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار می شود.
6101

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي شهدا كنگره ملي شهدا قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۸۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان

اسدالله عباسی در نشست هماهنگی ستاد برگزاری دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید گیلان که با حضور امیر حسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد، اظهار کرد: درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری این کنگره‌ها در چله دوم انقلاب ظرفیت مؤثری برای رو به رو شدن نسل نو با واقعیات فرهنگ رشادت و شهادت است، افزود: این ظرفیت مؤثر باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس ستاد کنگره ۸ هزار شهید گیلان ادامه داد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری باید از ظرفیت هنر در تهیه برنامه‌های اجرایی کنگره ۸۰۰۰ شهید استان به شکل مطلوب استفاده شود.

وی اضافه کرد: برگزاری کنگره هشت هزار شهید گیلان در دوره گذشته الگویی برای دیگر استان‌ها شد و حضور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رنگ و بوی دیگری به آن مراسم بخشید.

عباسی تصریح کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دلیل مشغله زیاد قصد حضور در این کنگره را نداشت، ولی بعد از دعوت مادر شهدای گیلانی از ایشان، شهید سلیمانی در آن کنگره شرکت و سخنرانی کردند.

استاندار گیلان گفت: باید تلاش کرد تا کنگره ۸ هزار شهید گیلان در سال آینده و با بهترین کیفیت برگزار شود لذا برای انجام این امر با به مانند همیشه در انجام امور به شهدا و امام شهدا متوسل شویم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی
  • گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • انتقال نخستین سری از تابلو عکس آماده شده شهدا به شهر گچساران
  • حضو جمعی از مسئولین در منزل شهید طهرانی مقدم+عکس
  • اجلاسیه شهدای سلامت در پاکدشت برگزار می‌شود