Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@21:29:06 GMT

معرفی رئیس جدید هیات ووشوی استان سمنان

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۸۸۰۹

معرفی رئیس جدید هیات ووشوی استان سمنان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، در مجمع انتخابات هیات ووشوی استان سمنان، مهدی دانایی فرد با کسب ۱۱ رای از ۱۵ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات ووشوی استان سمنان انتخاب شد.

مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو گفت: سمنان یکی از استان‌هایی است که قهرمانان ووشو را به جامعه ورزش معرفی کرده که یکی از آن‌ها آقای واحدی است که پارسال مدال طلای آسیا را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانایی فرد رئیس هیات ووشوی استان سمنان هم گفت: هدف اصلی هیات ووشو ایجاد چرخه سلامت و قهرمانی در استان است و برنامه‌های این هیات هم بر همین اساس تدوین و اجرا خواهد شد.

انتهای پیام / گ

رئیس جدید هیات ووشوی استان سمنان معرفی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۸۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی قاریان برگزیده و ثبت‌نام دوره ارتقاء حافظان و قاریان

قاریان و دعاخوانان برگزیده در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند و فراخوان ثبت‌نام در دوره‌های ارتقاء سال جاری اعلام شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، برگزاری دوره‌های آموزش و ارتقا قاریان و دعاخوانان ممتاز، از اقدامات موفق شورای عالی قرآن در حوزه آموزش‌های تخصصی است که سال‌هاست برگزار می‌شود. در سال‌های اخیر، استفاده از بستر فضای مجازی، امکان بهره‌گیری از این دوره‌ها را برای تعداد بیشتری از نخبگان قرآنی در استان‌های مختلف کشور فراهم کرده است.

این دوره‌های تخصصی در سال 1403 در دو بخش شامل «شانزدهمین دوره ارتقا قاریان ممتاز کشور» و «هشتمین دوره ارتقا دعاخوانان ممتاز کشور» به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

قاریان و دعاخوانان ممتازی که علاقه‌مند به شرکت در این دوره‌ها هستند می‌توانند حداکثر تا دهم اردیبهشت‌ماه با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی قرآن نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

اهتمام ملی برای حمایت قرآنی از نوجوانان دارای محدودیت جسمی

 

قاریان برگزیده سال 1402

اسامی برگزیدگان این دوره‌ها در سال گذشته که با مشارکت شورای عالی قرآن و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد، به این شرح است:

برگزیدگان پانزدهمین دوره ارتقاء قاریان ممتاز عبارتند از: مصطفی قاسمی از مازندران، مهدی کرمی از زنجان، سید یوسف حسینی از سمنان، مهدی تقی‌پور از قم و عرفان حسن‌زاده از آذربایجان شرقی.

برگزیدگان هفتمین دوره ارتقا دعاخوانان ممتاز عبارتند از: مهدی محمدزاده از آذربایجان شرقی، صفی‌الله توفیق‌زاده از فارس و سید محمد قهاری از تهران.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • برترین های کاراته زیر ۲۱ سال کشور در همدان معرفی شدند
  • برترین های رده سنی امید معرفی شدند
  • معرفی رئیس کل دادگستری استان سمنان
  • تاریخ معرفی باشگاه های دارای مجوز حرفه ای مشخص شد
  • صدیقی: حضور این حجم از تماشاگر در اسفراین اتفاق کم‌نظیری بود
  • ایسنا تبرئه و سازندگی مجرم شد
  • بررسی پرونده «ایسنا» و «سازندگی» در دادگاه مطبوعات
  • رئیس مرکز ورزش دانشگاه آزاد ناظر پزشکی مسابقات انتخابی جام‌های جهانی تالو و ساندا شد
  • ثبت نام دوره‌های ارتقاء قاریان و دعاخوانان / معرفی دعاخوانان برتر سال ۱۴۰۲
  • معرفی قاریان برگزیده و ثبت‌نام دوره ارتقاء حافظان و قاریان