Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دزفول - ايرنا - رئيس کميته امداد امام خميني (ره) دزفول گفت: 100 فرصت شغلي از ابتداي امسال تاکنون براي مددجويان کميته امداد شهرستان دزفول ايجاد شده است.

مسعود رحيمي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين فرصت هاي شغلي با اعطاي 16 ميليارد و 500 ميليون ريال تسهيلات ايجاد شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: پارسال نيز با واگذاري 65 ميلياردو 500 ميليون ريال تسهيلات اشتغالزايي 400 فرصت شغلي براي مددجويان کميته امداد دزفول ايجاد شد.
رئيس کميته امداد امام خميني(ره) دزفول گفت: پارسال 665 نفر از مددجويان زيرپوشش کميته امداد دزفول از مهارت هاي لازم و حرفه آموزي بهره مند شدند.
وي افزود: 96 خانوار زيرپوشش کميته امداد پارسال با همکاري بانک ها و ارائه تسهيلات به مرحله خودکفايي رسيدند که اين افراد خود عامل اشتغال افراد ديگر شدند.
رحيمي ايجاد اشتغال و توانمندي فکري، اقتصادي و فرهنگي مددجويان را از اهداف کميته امداد دانست و اظهار داشت: ايجاد اشتغال ضمن توانمندي، اعتماد به نفس مددجويان را بالا مي برد.
وي ايجاد اشتغال پايدار و کاهش هزينه هاي مددجويان را از ديگر اهداف کميته امداد دانست و افزود: مي توان با استفاده از فضاي روستايي، فعاليت هاي اقتصادي و اشتغالزا براي مددجويان فراهم کرد.
رئيس کميته امداد امام خميني(ره) دزفول گفت: اميد است با اجراي طرح هاي اقتصادي ويژه مددجويان هر روز توانمندي مالي آنها بهتر شود.
6 هزار و 500 خانوار معادل 14 هزار مددجو زيرپوشش کميته امداد امام خميني (ره) دزفول است.
7278/3022
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۸۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، آقای مرمزی با اشاره به اهدای ۲۵ سری جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی حمیدیه گفت: برای خرید هر سری جهیزیه را ۴۱ میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: جهیزیه‌های اهدایی دارای ۵ قلم کالای اساسی شامل؛ یخچال، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، اجاق گاز و تلویزیون تولید داخلی هستند و برای تهیه مجموع آنها ۲۵ سری ۱۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.


مرمزی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی حمیدیه در سال۱۴۰۲ تاکنون ۱۳۳ سری جهیزیه میان نوعروسان زیر پوشش تهیه و اهدا کرده است.


رئیس کمیته امداد امام خمینی حمیدیه هدف از اهدای جهیزیه را ترویج ازدواج آسان و سنت حسنه پیامبر اکرم (ص)، تحکیم بنیاد خانواده و جوانی جمعیت عنوان و اضافه کرد: از خیرین و نیکوکاران برای کمک و تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند و سایر نیاز‌های مددجویان زیر پوشش در زمینه بسته‌های معیشتی، پوشاک، بسته‌های آموزشی و تحصیلی، اشتغالزایی و ... دعوت بعمل می‌آید.

دیگر خبرها

  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • ایجاد ۱۲ هزار و ۵۸۵ فرصت شغلی برای مددجویان لرستان
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس