Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@23:29:13 GMT

حکم زندان برای رپر کودک آزار +عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۸۹۰۷

رکنا: دنیل هرناندز به اتهام کودک آزاری و انتشار عکس های مستهجن زندانی شد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، رپر معروف آمریکایی به اتهام کودک آزاری و انتشار عکس های مستهجن از زنان و کودکان به 4 سال زندان Prison محکوم شد.

طبق اطلاعات منتشر شده، متهم دنیل هرناندز در دادگاهی در منهتن به زندان محکوم شد.

وی همچنین پس از این ماجرا باید از هر گونه فعالیت های گروهی و انتشار عکس های نامناسب از زنان و دختران جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنیل هرناندز در سال 2015 به اتهام همخوابی با یک دختر 13 ساله دستگیر و به سه سال زندان محکوم شد و در حال حاضر پس از آزادی Freedom از زندان به اتهام انتشار عکس های مستهجن و کودک آزاری مجدد به زندان محکوم شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دابسمش جنجالی پسر بسیجی در سوریه + فیلم تجاوز به دختر مشهدی در پستوی شیطانی یک فروشگاه پرتاب سگ به سمت مامور پلیس! ساکشن برای لاغری ران پا ، زن جوان یزدی را کشت زیبایی دائمی به چه قیمتی ؟! آدم ربایی اشتباهی در تهران / آنها قرنیه چشم را می خواستند ! حکم اعدام برای بی رحم ترن زن + عکس دختر باردار راز همخوابی زشت با پدرش را فاش کرد + عکس رفتار زننده رئیس پلیس با یک زن و شوهر + تصویر مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز جوان 21 ساله به زن همسایه پس از تماشای فیلم غیر اخلاقی+ عکس به رئیست بگو، خاشقجی را کشتیم / تماس تلفنی که عامل ترور با رابط بن سلمان داشت / فایل صوتی لو داد اعتراف یک زن به قتل مادر و خواهرش / صحنه خودکشی لو رفت+ عکس آیا تا به حال چشم زمین را دیده اید؟! + عکس مخوف اعتراض به تخریب خانه ها در محله ده ونک تهران + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه کودک آزاری زندان Prison آزادی Freedom اخبار حوادث زندان بچه عکس انتشار عکس های مستهجن عکس فیلم ایران دختر قتل مردم زندگی مصدوم پول پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۸۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ­به نقل از الشرق الاوسط؛ جود بلینگهام ستاره انگلیسی رئال مادرید در اینبار گفت: موضوع نژاد پرستی در اسپانیا رو به افزایش است و هم تیمی وی وینیسیوس جونیور برزیلی در بیشتر بازی‌های لیگ این کشور از این موضوع رنج می‌برد.

او پیش از بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی به خبرنگاران گفت: در بازی‌های خارج از خانه در لیگ اسپانیا، آنقدر به این چیز‌ها عادت می‌کنید که متوجه نمی‌شوید چقدر خطرناک هستند واین یک مشکل بزرگ است.»

وی افزود: برای هر بازیکنی وحشتناک است که برای یک مسابقه آماده شود و بداند که احتمال دارد در معرض آزار نژادپرستانه قرار گیرد. این منزجر کننده است و نباید اتفاق بیفتد.وی ادامه داد: مسئولان باید به وظیفه خود عمل کنند، هر چند من شک دارم که این اتفاق بیفتد.

وینیسیوس جونیور که ماه گذشته در حالی که در مورد تاثیر توهین‌های نژادپرستانه بر او صحبت می‌کرد به گریه افتاد، بار دیگر مورد آزار و اذیت قرار گرفت، زیرا رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند که هواداران بارسلونا قبل از بازی پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا علیه این مهاجم شعار سر داده‌اند.

فصل گذشته لالیگای اسپانیا ۱۰ پرونده مشابه علیه این بازیکن ۲۳ ساله را به دادستانی عمومی گزارش داده اند.

دیگر خبرها

  • حاکمان امارات: مجازات زندان و جریمه در انتظار منتشر کنندگان تصاویر منفی یا جعلی از سیل دوبی
  • هشدار حاکمان امارات: وجهه کشور را با انتشار تصاویر منفی سیل دوبی خراب نکنید/ مجازات زندان و جریمه در انتظار خاطیان
  • سرمربی بوکس استرالیا به دلیل قلدری و آزار بوکسور‌ها محاکمه شد
  • یونیسف: ۱۴ هزار کودک فلسطینی کشته شدند
  • در وعده صادق، کمترین ظرفیت خود را به رخ کشیدیم
  • فاش شدن ابعاد جدیدی از جنایت صهیونیست‌ها به مناسبت روز اسرای فلسطینی
  • ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد
  • رهایی یک محکوم به قصاص نفس در آمل
  • قضات تا جایی که ممکن است متهمان و مجرمان را به زندان محکوم نکنند
  • روزنامه جمهوری اسلامی : قضات تا جایی که ممکن است متهمان و مجرمان را به زندان محکوم نکنند