Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ کارآگاه قاسم دست خال رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری باند 8 نفره سارقان منازل غرب و شمال تهران خبر داد.

وی در تشریح این خبر با اشاره به اینکه اعضای این باند 8 نفره همگی دارای سوابق متعدد دستگیری و محکومیت در دستگاه قضایی هستند، افزود: اعضای این باند در سرقت‌های خود، بیشتر سراغ خودرو‌های پرشیا، مگان و اپتیما می‌رفتند و منازلی را برای سرقت انتخاب می‌کردند که امنیت کافی نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اعتراف صریح متهمان به ده‌ها فقره سرقت منزل در مناطق مختلف شهر تهران به ویژه در مناطق شمالی شهر گفت: با انجام تحقیقات پلیسی، متهمان به ده‌ها فقره سرقت منزل اعتراف کردند که تاکنون بیش از ۲۰ محل سرقت شناسایی و متهمان در بازسازی صحنه سرقت به محل وقوع سرقت‌ها منتقل و به تشریح چگونگی انجام سرقت‌های و همچنین میزان اموال سرقت شده از مالباختگان اعتراف کردند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه اعضای این باند در شهرستان‌های همدان و کرج نیز سابقه سرقت دارند، اعلام داشت: اعضای این باند در سرقت از منازل مردم اقدام به سرقت لوازم و اشیای قیمتی، پول نقد، طلاجات و غیره می‌کردند که در بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان مقادیر بسیاری از اموال سرقتی کشف و توقیف شده و تحقیقات جهت شناسایی سایر محل‌های سرقت و مالباختگان در دستور کار کارآگاهان این پایگاه قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۸۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز

سرهنگ سیروس دریکوند گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال اماکن خصوصی در مجتمع‌های مسکونی در برخی مناطق شهر اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان اهواز قرار گرفت.

او می‌گوید: پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری ۳۳ با کار اطلاعاتی و اقدامات تخصصی ۳ سارق حرفه‌ای را در ارتباط با سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان با اشاره به دستگیری ۴ مالخر و کشف تعداد زیادی اموال مسروقه به ارزش ۷ میلیارد ریال در مخفیگاهشان، بیان داشت: متهمان در تحقیقات فنی پلیس به ۱۰ فقره سرقت از قبیل: ۵ فقره سرقت منزل و ۵ فقره سرقت سایر مشاعات اعتراف کردند.

سرهنگ دریکوند با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از ساکنان آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی خواست: از قفل‌های مطمئن برای درب انبار و همچنین قفل و زنجیر کردن موتورسیکلت و دوچرخه در قسمت مشاعات ساختمان‌ها استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز