Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@11:51:55 GMT

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور وارد کردستان شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۸۹۵۷

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور وارد کردستان شد

به گزارش ایرنا، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به منظور بازدید از چند طرح علمی و افتتاح پروژه های دانش بنیان به کردستان سفر کرده است.
استاندار کردستان، مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات، رئیس پارک علم و فناوری، رئیس دانشگاه کردستان و جمعی دیگر از مدیران اجرایی استان در فرودگاه شهدای سنندج از معاون رئیس جمهور استقبال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ستاری در این سفر یک روزه، با نماینده ولی فقیه در کردستان دیدار می کند، سپس از پارک نوآوری بازدید و در مراسم افتتاح مرکز نوآوری دانشگاه کردستان نیز شرکت خواهد کرد.
او در ادامه در مراسم افتتاح ساختمان بنیاد ملی نخبگان کردستان حضور یافته و از شرکت ‌های دانش بنیان تولیدی کیمیا بومی سازان، کنترل گستر کهربا، روماک گستر غرب و شرکت گیاهان دارویی شفا بازدید می کند.
شرکت در نشست شورای اداری استان کردستان آخرین برنامه معاون رئیس جمهور در سفر به این استان است.
3034/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان کردستان رئیس دانشگاه علمی و فناوری فناوری اطلاعات و ارتباطات معاون علمی و فناوری رئیس جمهور منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۸۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد و مورد استقبال استاندار کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی، بازید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت، مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیأت رئیسه، نشست آمایش آموزش عالی، نشست با اعضای هیأت علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و موارد دیگر از برنامه‌های این سفر یک روزه است.

دیگر خبرها

  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی
  • ادعای معاون رئیسی درباره مهاجرت ایرانیان | چرا پلیس وارد بحث مهاجرت شد؟
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!​
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی راه‌اندازی می‌‎شود
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!
  • رشد صد در صدی دانش‌بنیان‌ها در بورس تا پایان سال
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد