Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم قرعه کشی "مشترکین خوش حساب همراه اول در فصل تابستان 97" برگزار شد و برندگان این دوره جوایز خود را دریافت کردند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی،  این مراسم با حضور مدیر شرکت مخابرات منطقه آذربایجان شرقی، معاون تجاری و امور مشتریان منطقه، مدیران مخابرات استان و با حضور نماینده دادستان شهرستان تبریز و جمعی از مشتریان همراه اول برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این قرعه کشی، "چنگیز محمدیان" به قید قرعه برنده خوش شانس یک دستگاه پژوه 206 دوره تابستان 97 مشترکین خوش حساب همراه اول آذربایجان شرقی شد.
همچنین در این مراسم جوایز 48 مشترک خوش شانس همراه اول استان که در طرح" یک تیم و 1000همراه" ویژه مشترکین همراه اول ( به مناسبت حضور تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه ) برنده یکصد میلیون ریال وجه نقد شده بودند، اهدا شد.
شایان ذکر است، همراه اول در هر فصل به مشترکین خوش حسابی که قبض‌های خود را به موقع پرداخت کنند به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می‌کند.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آذربایجان شرقی تیم ملی جام جهانی روسیه شرکت مخابرات منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۹۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی

عکاس: مهدی زوار

دیگر خبرها

  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند
  • لایروبی ۱۲۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های اولویت‌دار آذربایجان شرقی
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • ثبت بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در پخش منطقه آذربایجان شرقی
  • صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران
  • مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه در دیر برگزار شد