Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@09:52:06 GMT

جبران ناکامی و تغییرات اساسی در کادر فنی کشتی آزاد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۹۰۷۳

جبران ناکامی و تغییرات اساسی در کادر فنی کشتی آزاد

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا محمدی روز گذشته با حکمی از سوی حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد منصوب شد. جابجایی محمدی و رسول خادم، اتفاق تازه ای نیست و این تغییر بعد از رقابتهای جهانی ۲۰۱۱ استانبول هم رخ داده بود. با این تفاوت که در آن زمان، رسول خادم سکان هدایت تیم ملی را از غلامرضا محمدی تحویل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند محمدی بعد از این تغییرات مدتی دور از سیستم اجرایی فدراسیون کشتی بود و ترجیح داد همکاری زیادی با خادم نداشته باشد، اما بعد از مدتی دوباره با سرمربیگری تیم کشتی نوجوانان در سال ۲۰۱۳ به عرصه کشتی بازگشت و انصافا هم عملکرد خوبی از خود نشان داد.

به هر حال محمدی با شعار سازندگی در کشتی و توجه به پشتوانه ها کارش را با فدراسیون تحت ریاست خادم ادامه داد تا اینکه با توجه به استعفای اخیر خادم دوباره به جایی بازگشت که عملکرد قابل قبولی در آن داشت. بدین ترتیب محمدی جانشین رسول خادم در تیم ملی شد تا حالا همه از او انتظار بازگشت به اوج را داشته باشند. محمدی با توجه به این مسئولیت مهم و سنگین باید در نخستین گام طی روزهای آینده مربیان کادر فنی را انتخاب و با توجه به رویدادهای پیش رو کارش را هر چه زودتر با مربیان مورد تاییدش آغاز کند.

محمدی در همین رابطه نیز اعلام کرد هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده‌ اما طی روزهای آینده پس از بررسی‌های لازم مربیانش را انتخاب خواهد کرد. ضمن اینکه در گام بعدی هم رقابت‌های قهرمانی کشور، جام تختی و جام جهانی را با دقت زیر نظر خواهد گرفت.

مطمئنا اهالی کشتی با توجه به ناکامی بزرگ رقابتهای جهانی مجارستان انتظارات فراوانی از محمدی دارند تا بتواند راهی برای خروج از بحران پیدا کند و دوباره کشتی آزاد را به جمع سه تیم برتر دنیا برساند.

کد خبر 4456883

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامرضا محمدی فدراسیون کشتی کشتی آزاد تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن فینال لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران کاراته رقابتهای کاراته قهرمانی جهانی مسابقات قهرمانی جهان وینفرد شفر فدراسیون کشتی ورزشگاه آزادی کشتی فرنگی کشتی آزاد تیم ملی کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۹۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات آب‌وهوایی امنیت جهانی را هدف قرار داد

به نقل از خبرگزاری فرانسه، ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو بر لزوم مبارزه با گرمایش جهانی تاکید کرد و تغییرات آب‌وهوایی را بحرانی با پیامدهای چند برابری برای امنیت جهانی خواند.

وی این اظهارات را طی کنفرانس مطبوعاتی در باکو به همراه الهام علی اف، رئیس‌جمهور آذربایجان که قرار است میزبان کنفرانس تغییرات آب‌وهوایی سازمان ملل متحد COP۲۹ در ماه نوامبر باشد، ایراد کرد.

استولتنبرگ گفت: چالش این است که جهان به انرژی نیاز دارد اما در عین حال ما باید با گرمایش جهانی مبارزه کنیم. ما باید نیاز به انرژی و محیط زیست را با هم هماهنگ کنیم. تغییر اقلیم بحران چند برابری است و ما اثرات تغییرات آب‌وهوایی را در سراسر جهان می‌بینیم.

استولتنبرگ همچنین از برنامه آذربایجان به دلیل سرمایه‌گذاری در انرژی‌های جایگزین استقبال کرد و بر پتانسیل بزرگ این کشور به‌عنوان تامین‌کننده برق آبی و انرژی خورشیدی برای بازارهای اروپایی تاکید کرد.

تصمیم برای برگزاری نشست اقلیم در آذربایجان تولیدکننده نفت و گاز مورد انتقاد گروه‌های محیط زیستی قرار گرفته است. علی اف گفت در حالی که کشورش تامین‌کننده گاز اروپایی است اما برنامه انتقال سبز دارد.

وی گفت که انتخاب آذربایجان به عنوان میزبان COP ۲۹ در ۱۱ تا ۲۴ نوامبر، نشانه‌ای از قدردانی از تلاش‌های ما در انتقال سبز بود.

سال ۲۰۲۴ دومین سال متوالی خواهد بود که COP۲۹ توسط غول نفتی میزبانی می‌شود و کنفرانس ۲۰۲۳ در امارات متحده‌ عربی برگزار می‌شود. علاوه بر این، ریاست کنفرانس به مختار بابایف، یکی از مدیران سابق شرکت نفت دولتی آذربایجان، واگذار شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • با توجه به لغو پروازها به دلیل بسته بودن فرودگاه دبی/فرنگی کاران کشورمان تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند
  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • ترکیب سپاهان در دربی با تغییرات قابل توجه!
  • ایران، قهرمان رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد
  • فرنگی‌کار کرمانشاهی بعد از پایان محرومیت ۴ساله: جبران می‌کنم
  • ناکامی رستمی در فینال ۷۲ کیلوگرم؛ کشتی‌گیر ژاپنی طلایی شد
  • سامانه بارشی در راه خراسان جنوبی
  • تغییرات آب‌وهوایی امنیت جهانی را هدف قرار داد
  • دفاع نواب نصیرشلال از تصمیم برای دهدار
  • دفاع نواب نصیرشلال از تصمیم برای دهدار/ انتخاب وزنه ها عالی بود