Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امین امینیان صبح امروز سه شنبه در جلسه کمیته اشتغال این شهرستان که با حضور بانک های عامل و دستگاه های اجرایی برگزار شد، خواستار تسریع در روند رسیدگی به طرح های اشتغال از سوی دستگاه های اجرایی و بانک ها شد.

وی گفت: زمان در اجرای این طرح برای ما بسیار مهم است، با توجه به اینکه طرح ها زمان مشخصی ندارند و هر لحظه امکان بسته شدن سامانه و بسته شدن اعتبار بانک ها وجود دارد لذا لازم است هرچه زودتر طرح ها را به سرانجام برسانیم و حداکثر استفاده را از سقف ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ ملیارد دلاری که برای این طرح ها اختصاص داده شده داشته باشیم در غیر این صورت سایر شهرستان ها و استان ها از ظرفیت موجود استفاده خواهند کرد بنابراین حتی تاخیر یک ساعتی هم از سوی بانک ها و دستگاه های اجرایی جایز نیست.

امینیان با بیان اینکه گاهی یک موضوع کوچک ممکن است باعث شود تا پرونده روزهای متوالی و متعدد خاک بخورد از دستگاه ها خواست اگر موردی باشد که قابل پیگری توسط آن ها نیست خصوصا برای وام هایی که رقم آن بالا است اعلام کنند تا خود به شخصه پیگیر مشکلات پرونده ها باشم.

وی همچنین لازمه ادامه فعالیت را معرفی پرونده ها و طرح های جدید دانست و در این راستا از ادارات جهاد کشاورزی، صنعت و معدن، میراث فرهنگی و گردشگری و فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا طی هفته آینده پرونده های جدید را معرفی کنند.

فرماندار هشترود بیان داشت: دستگاه ها موارد و طرح هایی که مشخص شده وام به آن ها می تواند تعلق بگیرد را در سامانه ثبت کنند تا حداقل سهمیه شهرستان برای مقطعی در آنجا حفظ شود تا سپس اقدامات لازم صورت گیرد.

وی از ادارات بهزیستی و کمیته امداد خواست در طول هفته آینده سقف اعتبارات خود را تکمیل و پرکنند و تمامی موارد را به پایان رسانده و هیچ مورد ثبت نشده ای نداشته باشند.

کد خبر 4456899

منبع: مهر

کلیدواژه: اشتغال نظام بانکی هشترود یوم الله 13 آبان بوشهر مشهد شهرکرد گرگان راهپيمايي 13 آبان اربعین 97 خرم آباد خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی تبریز پدافند غیرعامل یاسوج شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۹۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات ناگفته از سرقت بانک ملی توسط کاراگاه پرونده

دریافت 7 MB کد خبر 6090785

دیگر خبرها

  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • حیدری: کولبران در انتظار ابلاغ قانون ساماندهی اشتغال پایدار مرزنشینان هستند
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • جزییات ناگفته از سرقت بانک ملی توسط کاراگاه پرونده
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • بررسی ۹ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد