Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@09:48:38 GMT

تصویری که مرز‌های کُری خوانی را جابه جا کرد!+عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۹۱۷۷

تصویری که مرز‌های کُری خوانی را جابه جا کرد!+عکس

رکنا: تعدادی از کسانی که از قهرمانی کاشیما در فینال آسیا خوشحال بودند برای کری خوانی با پرسپولیسی ها دست به کار عجیبی زدند.

از نظر بسیاری از فوتبال دوستان ایرانی دیدار پرسپولیس و کاشیما در فینال لیگ قهرمانان آسیا فراتر از رنگ‌ها بود و موضوع ملی محسوب می‌شد. اما بودند کسانی که اصلا دوست نداشتند قهرمانی تیم رقیب را در آسیا ببینند و با عدم موفقیت پرسپولیس در آسیا کری خوانی‌های خود را شروع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا حالا انتشار تصویری در فضای مجازی مرز‌های کری خوانی بین هواداران فوتبال را جا به جا کرده است. تصویری که نشان می‌دهد تعدادی از کسانی که از قهرمان نشدن پرسپولیس در آسیا خوشحالند برای سرخ‌های پایتخت حجله گذاشته اند!

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به دختر مشهدی در پستوی شیطانی یک فروشگاه دابسمش جنجالی پسر بسیجی در سوریه + فیلم پرتاب سگ به سمت مامور پلیس! دختر باردار راز همخوابی زشت با پدرش را فاش کرد + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز جوان 21 ساله به زن همسایه پس از تماشای فیلم غیر اخلاقی+ عکس اعتراف یک زن به قتل مادر و خواهرش / صحنه خودکشی لو رفت+ عکس این 8 مرد تهران و 2 شهر دیگر را نا امن کرده بودند اعتراض به تخریب خانه ها در محله ده ونک تهران + فیلم حادثه مرگبار و همزمان برای 4 پسر دانش آموز خراسانی هنگام بازگشت از مدرسه + عکس زیبایی دائمی به چه قیمتی ؟! تصویر تلخ فقر در خوزستان؛ آقایان مسئول بیدارید؟ آیا تا به حال چشم زمین را دیده اید؟! + عکس مخوف احمدی نژاد با دفترچه خاطرات دکتر حسین فاطمی چه کرده است؟ ابر قهرمان‌ سینما درگذشت + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه پرسپولیس موفقیت فضای مجازی استقلال پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا ملی پوش عکس آسیا مرز قهرمانی ری حجله کاشیما کاشیما آنتلرز عکس فیلم ایران دختر قتل زندگی پدر مصدوم مردم پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۹۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌خوانی معلمان در دیدار با رهبر انقلاب

دریافت 14 MB کد خبر 6093908

دیگر خبرها

  • هم‌خوانی معلمان در دیدار با رهبر انقلاب
  • (عکس) پوستر جالب سپاهان برای دیدار با پرسپولیس بدون اشاره به جنجال امید نورافکن
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • پوستر سپاهان برای بازی پرسپولیس بدون کری و جنجال
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس
  • عکس| کری خوانی عجیب امید نورافکن برای پرسپولیسی‌ها؟
  • جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین زنجان درحال انجام است
  • انجام فرآیند جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین شهر زنجان
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس