Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@14:15:52 GMT

سگ وحشی کودک 7 ساله میبدی را درید

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۹۲۸۳

سگ وحشی کودک 7 ساله میبدی را درید

حمله یک حیوان ولگرد، پسر بچه هفت ساله ای از اتباع خارجی را در منطقه افغان آباد شهر میبد به کام مرگ کشاند.

مسئول مرکز فوریت‌های پزشکی میبد دوشنبه شب گفت: ساعت ۱۷ و ۳۵ دقیقه امروز دوشنبه از سوی یکی از مرغداری های روبروی شرکت گرانول در جاده ندوشن با اورژانس تماس و مرگ کودکی در حمله یک قلاده سگ گزارش شد که مامورین اورژانس ساعت ۱۷ و ۴۹ دقیقه به محل حادثه رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید رشیدی افزود : این کودک هفت ساله به نام نسیم ، قبل از رسیدن به بیمارستان امام جعفر صادق به دلیل شدت آسیب وارده در ناحیه شاهرگ گردن و سر فوت کرد.

---

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مامورین اورژانس، حیوانی در محل حادثه ندیده اند و با عنایت به معاینات پزشکی ، حیوانی که کودک را در حین رفتن به منزل اقوام مورد حمله قرار داده ، نمی تواند سگ باشد و احتمالا گرگ بوده است .

تحقیقات بیشتر در این زمینه ادامه دارد./ ایرنا 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۹۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: بر اثر برخورد دو خودروی پیکان در محور میانه خلخال، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو خودروی سواری پیکان در محور میانه خلخال با یکدیگر به‌طور شاخ به شاخ تصادف کردند و در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در این تصادف دو خودروی پیکان ساعت ۱۴:۰۰ روز گذشته _دوشنبه سوم اردیبهشت_ که در محور میانه خلخال رخ داد، دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی ادامه داد: این حادثه پنج مصدوم داشت که توسط دو آمبولانس حاضر در محل پس از اقدامات اورژانسی کارشناسان اورژانس به بیمارستان برکت میانه منتقل شدند.

کد خبر 747126

دیگر خبرها

  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • غرق شدگی کودک ۹ ساله‌ شبستری در استخر 
  • صاعقه جوان ۱۹ ساله رزنی را به کام مرگ کشاند
  • صاعقه در کرفس» استان همدان جان چوپان را گرفت
  • بازگشت به زندگی خانم ۶۸ ساله در شهرکرد
  • مهم‌ترین حوادث کشور در هفته گذشته چه بود؟