Web Analytics Made Easy - Statcounter


محمود تنها رئیس اداره امورقرآنی، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران اظهار کرد: دو گروه دانش‌آموزی پسران، «معراج» جویبار و دختران، «حنان» بابل بعد از کسب رتبه اول در سطح استان به‌عنوان نماینده استان مازندران امروز 22 آبان‌ماه به دومین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه‌سرایی دانش‌آموزی سراسر کشور اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: مسابقات بخش دختران ۲۲ تا ۲۴ آبان‌ماه و بخش پسران ۲۹ آبان‌ماه تا اول آذرماه در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان برگزار می‌شود.

رئیس اداره امورقرآنی، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران  تصریح کرد: غزل نیکومند، صنم گل نژاد مرزونی،  فاطمه زهرا تقی تبار،  زهرا علی نژاد، زهرا سلمان تبار،  فاطمه خسروی، فاطمه زهرا مختار رضایی است که در دارالقران امام حسن مجتبی(ع) بابل فعالیت می‌کنند از اعضای گروه حنان و ابوالفضل علی نژاد‌، امیرعلی اکبرنژاد جویباری ،سید طاها معصومی، امیر حسین یداللهی، محمد مهدی انتظاریان، یاسین غلامی، علی رستگار به سرپرستی مصطفی قاسمی  از اعضای گروه معراج جویبار هستند که در دارالقرآن شهید بهشتی جویبار فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: مدیحه سرایی حنان معراج مسابقات دانش اموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۹۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سعید غفاریان، از برگزاری مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزی خبر داد و گفت: این مسابقات ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه جاری با حضور دانش‌آموزان برگزیده مرحله ناحیه‌ای در مجتمع فرهنگیان یزد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۶۵۰ نفر از دانش‌آموزان توانستند به این مرحله راه یابند، که دانش‌آموزان پسر در ۱۱ رشته و دختر در ۱۰ رشته طی دو روز به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت اظهار کرد: مسابقات امسال متفاوت از گذشته برگزار می‌شود به نحوی که مرحله غیر حضوری حذف و متسابقان در مرحله حضوری به رقابت می‌پردازند.

غفاریان با اشاره به اینکه مسابقات از حالت پایه‌ای خارج و در مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود افزود: در مسابقات گذشته پس از برگزاری مسابقات، مراسم اختتامیه در همان روز برگزار و برترین‌ها تجلیل می‌شدند، اما امسال بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، مراسم واحد برای اختتامیه خواهیم داشت که با حضور مسئولان استان از برگزیدگان و راه یافتگان به مرحله کشوری تجلیل خواهد شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن فرهنگیان گفت: این مسابقات نیز ۱۳ اردیبهشت‌ماه برگزار و ۴۰ نفر از فرهنگیان که توانستند در مرحله غیر حضوری رتبه برتر را کسب کنند، در پنج رشته در مرحله حضوری به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • ۴ نماینده از مازندران در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴