Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،سرهنگ کیانی فرمانده انتظامی تربت جام‌ گفت :ماموران کلانتری ۱۲ حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو پژو مشکوک‌ شدند و به منظور بررسی خودرو را متوقف کردند و پس از استعلام پلاک متوجه شدن خودرو دارای سابقه سرقت از شهر مشهد است.   وی افزود : پس از احراز اصالت خودرو مشخص شد که رنگ خودرو به طرز ماهرانه‌ای توسط سارق تغییر یافته و پلاک خودرو هم دست نویس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ کیانی ادامه داد:در این رابطه یک متهم ۳۰ ساله دستگیر و تحقیقات تا حصول نتیجه ادامه دارد.

انتهای پیام//ز. ج     دستگیری دستگیری سارق با خودرو سرقتی در تربت جام 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۹۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸ فقره سرقت در اجرای طرح امنیت محله محور در خدابنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ غنیمتی گفت: طرح امنیت محله محور به منظور مبارزه با سرقت، دستگیری سارقان و کشف سرقت‌ها با تشکیل اکیپی مجرب از مأموران پلیس آگاهی شهرستان، ضمن انجام گشت زنی هدفمند در حوزه استحفاظی به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ۱۴ سارق دستگیر شدند که در تحقیقات اولیه به انجام ۱۸ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی خدابنده ادامه داد: دستگیری ۱۴ سارق و کشف ۱۱ فقره سرقت اماکن خصوصی، سه فقره اماکن عمومی، ۲ فقره سرقت منزل، یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودروی مسروقه از نتایج اجرای این طرح بود.


سرهنگ غنیمتی با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهمان به مراجع قضایی، گفت: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک امنیتی، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۸ فقره سرقت در اجرای طرح امنیت محله محور در خدابنده
  • دستگیری ۳ سارق در یزد
  • دستگیری سارق ساختمان در حال ساخت در همدان
  • دستگیری عامل 29 فقره سرقت قطعات خودرو در شهرضا
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت در تهران
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت
  • دستگیری سارق خودرو سهروردی
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی و دولتی در مروست
  • دستگیری ۱۲ سارق با کشف ۱۶ فقره سرقت در کهنوج  
  • دستگیری سارق ۴ میلیاردی ویلا در لواسانات