Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ محمد دهستانی رئیس هیئت بیماری‌های خاص استان یزد گفت: رقابت‌های کشوری بیماران ام اس از امروز شنبه ۲۲ لغایت جمعه ۲۵ آبان در منطقه توسکستان استان گلستان در رشته‌های ورزشی دارت، شطرنج و پتانک در گروه آقایان و بانوان و در رده سنی آزاد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهستانی افزود: از استان یزد ۱۱ نفر متشکل از ۶ ورزشکار مرد و ۵ ورزشکار زن با توجه به سهمیه هر رشته دو نفر ورزشکار مرد و دو نفر ورزشکار زن با حمایت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و اداره کل بهزیستی استان به این دوره از مسابقات اعزام شدند.

۴۷ هیئت ورزشی و ۵۰ هزار ورزشکار در استان یزد وجود دارد.

انتهای پیام/ی

شرکت ورزشکاران بیماران خاص در مسابقات کشوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شطرنج وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۹۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب یک عضو جدید برای کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی پارالمپیک

به گزارش خبرگزاری مهر، در این نشست زهرا نعمتی و سمیرا ارم (به صورت آنلاین)، صادق کلهر، صادق بیگدلی، احمدرضا شاه حسینی و غلامرضا رحیمی به عنوان اعضای کمیسیون، سعید سلگی معاون ورزرش قهرمانی، مجید نیری مسئول حوزه ریاست، احمد عبدالمالکی کارشناس بین الملل و منیر سبحان پرست نماینده کمیته در کمیسیون حضور داشتند.

در نهمین نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی پارالمپیک پیرامون نقش موثر و مفید حامیان که به عنوان نمایندگان کمیته ملی پارالمپیک با حضور در اردوهای آمادگی نسبت به انعکاس مشکلات و موارد مطروحه از سوی ملی پوشان اقدام می کنند، بحث و تبادل نظر و در خصوص خدمات قابل ارائه به جامعه ورزش در خصوص مسائل حقوقی توضیحاتی ارائه شد.

در ادامه سلگی معاون ورزش قهرمانی و نیز عبدالمالکی کارشناس بین الملل پیرامون بازی های پارالمپیک پاریس، سیاست های کمیته و شرایط برگزاری رقابتها مواردی را برای اعضای کمیسیون تشریح کردند و در پایان نیز عبدالرضا جوکار از قهرمانان پیشکسوت رشته پارادو ومیدانی به عنوان عضو جدید کمیسیون معرفی شد.

کد خبر 6078500

دیگر خبرها

  • دعوت ورزشکاران چهارمحالی به اردوی تیم ملی او اسپرت
  • رکورد ۳۸ساله پرتاب دیسک جهان، شکست
  • اعزام ۱۲ پارادوومیدانی‌کار به مسابقات قهرمانی جهان
  • برتری ورزشکار کهگیلویه‌ و بویراحمدی در مسابقات تیراندازی منطقه‌ای
  • انتصاب یک عضو جدید برای کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی پارالمپیک
  • ورزشکار طلایی ایران سهمیه المپیک نگرفت!
  • برگزاری مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا با حضور ورزشکاران خوزستانی
  • نخستین اردوی تیم تپانچه جوانان و نوجوانان در سال ۱۴۰۳ با حضور ۱۲ ورزشکار
  • دوندگان همدانی، آماده اعزام به جام جهانی پیاده روی
  • کردستان طلای قایقرانان دریاچه ارومیه را کسب کرد