Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@23:14:22 GMT

تدارک جمکران برای پایان هفته منتظران

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۹۳۸۰

تدارک جمکران برای پایان هفته منتظران

مسجد مقدس جمکران این هفته و در آستانه نهم ربیع الاول با برنامه های متنوع همچون سخنرانی حجج اسلام ماندگاری و عالی و قرائت دعاهای پرفیض توسل، کمیل و ندبه پذیرای مهدی باوران می شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: مسجد مقدس جمکران در روزهای پایانی هفته و در آستانه نهم ربیع الاول، سالروز آغاز امامت حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف با برنامه های متنوع پذیرای منتظران می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابر این گزارش، برنامه های این هفته جمکران از امشب (سه شنبه، 22 آبان) با جلسه آموزش عمومی قرآن از ساعت ۱۹ آغاز شده و سپس با سخنرانی حجت‌الاسلام «ماندگاری» در ساعت ۲۰:۱۵ ادامه می یابد، پایان بخش برنامه های امشب، قرائت دعای شریف توسل با نوای «سید مهدی میرداماد» از ساعت ۲۱ است.

 

همچنین، در ادامه برنامه های پایان هفته جمکران پنجشنبه، 24 آبان از ساعت ۱۹ جلسه آموزش عمومی قرآن برپا شده و پس از آن حجت‌الاسلام «مسعود عالی» برای زائران به سخنرانی می پردازد. قرائت دعای پرفیض کمیل پایان بخش برنامه های جمکران در شب شهادت امام عسکری(ع) است.

 

این گزارش می افزاید: برنامه های جمکران در روز جمعه، 25 آبان با قرائت دعای عهد از ساعت ۵:۳۰ صبح آغاز شده و با سخنرانی حجت‌الاسلام «میرباقری» از ساعت ۵:۴۵ ادامه می یابد؛ قرائت دعای پرفیض ندبه با نوای «مصطفی سماواتی» از ساعت ۶:۳۰ پایان بخش برنامه های صبح جمعه میعادگاه منتظران است.

 

برنامه های پایان هفته جمکران با قرائت زیارت شریف آل یاسین در ساعت۱۶:۴۰ با نوای «علی مهدوی نژاد» در عصر جمعه پایان می یابد.

 

گفتنی است، مسجد مقدس جمکران به مناسبت فرا رسیدن نهم ربیع الاول، سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) با برنامه های متنوع در شب و روز شنبه پذیرای زائران می شود.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد استان همدان آمریکا شیراز تحریم اردبیل اجلاس جهانی گردشگری ترامپ شورای شهر تهران مناطق زلزله زده مسجد مقدس جمکران مهدویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۹۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه «بزن بریم روستا» شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۵ از رادیو صبا پخش می‌شود.
معرفی جاذبه‌های گردشگری، فرهنگی و تولیدات و محصولات روستایی موضوع این برنامه است.
شبکه یک سیما پویش «کابوست منم» را برگزار می‌کند، در این پویش نوجوانان یک پیام تصویری خطاب به کابینه رژیم صهیونیستی ارسال می‌کنند.
نوجوانان علاقه مند می‌توانند پیام تصویری خود را به شمار ۰۹۱۰۸۹۹۴۲۹۲ در شبکه‌های اجتماعی بله، سروش پلاس، ایتا و روبیکا ارسال کنند.
مستند «پا به ماه» چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو پخش می‌شود.
این مجموعه با موضوع فرزند آوری که در هر قسمت  داستانی مستقل و متفاوت دارد، روایت‌های خانواده‌ها از روز‌های انتظار برای فرزند دار شدن است.
فیلم سینمایی  «هوانوردان» پنجشنبه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
این فیلم محصول ۲۰۱۹  داستان یک دانشمند علم هوا شناسی و یک خلبان است که با هدف افزایش رکورد جهانی ارتفاع پرواز با هم همسفر می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | منتظر رعد و برق‌ های شدید باشید
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • تدارک رادیو فرهنگ برای هشتاد و چهارسالگی رادیو
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • نیت خاص آیت‌الله امامی‌کاشانی در تشرف ۴۰ هفته‌ای به جمکران با پای پیاده!
  • تدارک شبکه خاوران برای گرامیداشت سالروز ۵ اردیبهشت
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن قرائت می‌شود