Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@05:45:00 GMT

تفاوت «طارمی» بودن و «انصاری» شدن!

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۹۴۲۱

تفاوت «طارمی» بودن و «انصاری» شدن!

رکنا: از صبح روز فینال می‌شد حدس زد اگر پرسپولیس قهرمان نشود دقیقاً تیر انتقادات به سمت کدام بازیکن بیشتر نشانه می‌رود.

، چرا «رامین رضاییان» و «صادق محرمی» در عدم موفقیت پرسپولیس در فینال آسیا مقصر شناخنه نمی شوند؟ چرا طارمی این وسط از همه بیشتر مقصر شناخته می‌شود؟ چون طارمی درست وقتی داشت در لیگ دسته اول با لباس شاهین بوشهر به میدان می‌رفت، یک‌جایی مثل پرسپولیس او را طارمی کرد و همه انتظار داشتند بعد از بلایی که او سر قرمز‌ها آورد و تا الان هم ادامه دارد، حداقل به تیم محبوبش پشت نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مباحث درباره طارمی و رفتن و مقصر بودن و نبودنش خیلی طولانی و البته تکراری است، اما این وسط از یک مورد مشابه غافل نشویم؛ بازیکنی که از «فجرسپاسی» به پرسپولیس آمد و در این تیم رشد کرد و محبوب شد و اتفاقاً اولین پیشنهاد هنگفت خارجی را هم او از لیگ چین دریافت کرد، اما نرفت؛ «محمد انصاری».

پاره شدن رباط صلیبی او و تصویر دراماتیک روی سکو رفتنش با عصا، در کنار سابقه ذهنی که هواداران از خوش‌وفایی او دارند دقیقاً وجه تمایز طارمی و انصاری است. بازیکنی که رفت، در لیگ قهرمانان آسیا رنگ صعود را ندید، بازیکنی که ماند، به فینال رسید و این‌طور پیروزمندانه لباس قرمزش را به تن دارد.

در شلوغی‌های فینال یک توئیت خیلی جالب منتشر شد؛ «همه ما یک طارمی درون داریم، می‌خواهیم برای رسیدن به پول از همه چیز بگذریم، اما کاش تصمیم بگیریم انصاری باشیم، بدانیم برای محبوب شدن و ماندن باید از پول هم گذشت!»

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به دختر مشهدی در پستوی شیطانی یک فروشگاه دابسمش جنجالی پسر بسیجی در سوریه + فیلم پرتاب سگ به سمت مامور پلیس! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اعتراف یک زن به قتل مادر و خواهرش / صحنه خودکشی لو رفت+ عکس احمدی نژاد با دفترچه خاطرات دکتر حسین فاطمی چه کرده است؟ حکم زندان برای رپر کودک آزار +عکس ذوق زده شدن خرس‌های پانادا در اولین بارش برف + فیلم به رئیست بگو، خاشقجی را کشتیم / تماس تلفنی که عامل ترور با رابط بن سلمان داشت / فایل صوتی لو داد آیا تا به حال چشم زمین را دیده اید؟! + عکس مخوف زیبایی دائمی به چه قیمتی ؟! این 8 مرد تهران و 2 شهر دیگر را نا امن کرده بودند آدم ربایی اشتباهی در تهران / آنها قرنیه چشم را می خواستند ! ساکشن برای لاغری ران پا ، زن جوان یزدی را کشت اعتراض به تخریب خانه ها در محله ده ونک تهران + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه موفقیت پرسپولیس پرسپولیس شاهین بوشهر صبح فینال عکس فیلم ایران دختر قتل زندگی پدر مصدوم مردم پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۹۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!

به گزارش "ورزش سه"، هرنان کرسپو سرمربی آرژانتینی العین امارات با برد درخشان در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مچ مربی مشهور و توانمندی مثل ژرژ ژسوس پرتغالی را خواباند.

پیروزی بزرگ کرسپو و تیمش در العین باعث شد تا ژسوس موسپید کرده و با تجربه حیرت‌زده شود و با اینکه هنوز شانس جبران و رسیدن به فینال را دارد اما خیلی سخت می‌تواند این شکست را هضم کند و بعد از آن همه بازی بدون شکست با این باخت سنگین در این مرحله از لیگ قهرمانان کنار بیاید.

اما طرف دیگر این برد هرنان کرسپو سرمربی آرژانیتنی العین قرار داشت که در مرحله گروهی نتوانست با الدحیل قطر شرایط خوبی در این رقابت‌ها داشته باشد و از کار برکنار شد.

کرسپو در گروهی که تیمش با پرسپولیس، استقلال تاجیکستان و النصر عربستان هم‌گروه بودند نتایج ضعیفی قرار گرفت و اخراج شد تا کریستوف گالتیه فرانسوی جای او را بگیرد.

کرسپو در بازی رفت پرسپولیس و الدحیل در دوحه هدایت تیمش را برعهده داشت که دحیل هیچ حرفی برای گفتن نداشت و به راحتی تسلیم عالیشاه و یارانش شد اما در بازی برگشت گالتیه با شکست پرسپولیس مانع از صعود سرخ‌ها در گام پایانی شد و به وضوح در تیمش تغییرات بزرگی ایجاد کرد که در مقایسه بازی رفت و برگشت این تیم مقابل پرسپولیس مشهود بود.

حالا هرنان کرسپویی که در الدحیل و مرحله گروهی مقابل پرسپولیس تسلیم محض بود و حرفی برای گفتن نداشت در آستانه رسیدن به فینال  لیگ قهرمانان آسیاست و نیمی از این راه را رفته تا نشان دهد شاید بتوان روی دانش و توان مربیگری او حساب کرد.

دیگر خبرها

  • جام حذفی پرتغال / صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • طارمی در اوج، گل صعود به فینال زده شد
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی + فیلم
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران مشخص شد | دو پرسپولیسی در بین باارزش‌ترین‌ها