Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@09:15:42 GMT

حماس اتوبوس نظامیان صهیونیست را منهدم کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۹۴۳۶

نیروهای مقاومت فلسطینی در پاسخ به حملات دیشب رژیم صهیونیستی به خان‌یونس، شامگاه دوشنبه شهرک‌های حومه نوار غزه را هدف حملات راکتی و خمپاره‌ای خود قرار دادند که طی آن یک دستگاه اتوبوس که در حال جابجایی نظامیان صهیونیست بود نیز با شلیک دقیق مورد اصابت قرار گرفته و منهدم شد. 

منابع اسرائیلی از تلفات این حمله چیزی نگفته‌اند اما برخی منابع فلسطینی از مجروح شدن چندین نظامی اسرائیلی در این اتوبوس خبر داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود شدت انفجار نشان میدهد ممکن است تلفات این حمله بیشتر از چیزی باشد که تا کنون گفته شده است.

منابع صهیونیستی پیش از این گفته بودن که در حملات راکتی نیروهای مقاومت یک دستگاه اتوبوس در نزدیکی نوار غزه هدف قرار گرفته است  اما مدعی بودند که این اتوبوس حامل شهرک نشینان بوده است. اما تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد این اتبوس حامل نظامیان صهیونیست بوده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از مجروح شدن دست کم 46 شهرک نشین صهیونیست در حملات موشکی حماس به سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی غزه اتوبوس حماس اتوبوس حماس رژیم صهیونیستی رسانه غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۹۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان و گردان‌های مجاهدین و القسام یک پایگاه نظامی و دو شهرک در شمال فلسطین را هدف حمله موشکی و راکتی خود قرار داده‌اند.

به گزارش ایسنا، حزب الله لبنان امروز (چهارشنبه) اعلام کرد شهرک «شومیرا» در شمال فلسطین اشغالی را در پاسخ به حمله جنایتکارانه ارتش صهیونیستی به شهرک حانین در جنوب لبنان، با ده‌ها راکت کاتیوشا هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد: نظامیان رژیم اشغالگر را در منطقه «نتوعا» در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به آن‌ها وارد کرده است.

همزمان منابع عبری زبان از حمله موشکی به شهرک «اویویم» در شمال فلسطین اشغالی خبر داده و اعلام کردند یک موشک مستقیما به ساختمانی در این شهرک اصابت کرده است.

همچنین گردان‌های مجاهدین اعلام کرد بعد از ظهر امروز چهارشنبه پایگاه نظامی «کیزوویم» در جنوب فلسطین اشغالی را در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه و به مناسبت سالروز شهادت عمر ابو شریعه بنیانگذار این گردان‌ها هدف حمله موشکی قرار داده است.

گردان‌های القسام اعلام کرد نظامیان اشغالگر را در شرق منطقه «جحر الدیک» در مرکز نوار غزه با گلوله‌های خمپاره هدف قرار دادند.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد
  • شمار نظامیان کشته شده اسرائیل در جنگ غزه به 606 نفر رسید
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها
  • یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختری
  • تک‌تیراندازان قسام یک نظامی صهیونیست را هدف قرار دادند
  • آلمان: تشدید حملات شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان نگران‌کننده است