Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@18:34:47 GMT

امباپه: حجم پول فوتبال شرم آور است

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۹۹۴۹۰

امباپه: حجم پول فوتبال شرم آور است

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن که از پردرآمدترین فوتبالیست‌های جهان است، مدعی شد که پولی که در فوتبال جا به جا می‌شود، شرم آور است.

به گزارش "ورزش سه"، ستاره 19 ساله با انتقال 180 میلیون یورویی از موناکو به پاری سن ژرمن به دومین بازیکن گرانقیمت تاریخ فوتبال تبدیل شد. هم تیمی او نیمار با 222 میلیون یورو از بارسا به پاری سن ژرمن پیوست و نام خود را به عنوان گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود امباپه پس از پیوستن به پاری سن ژرمن، درخواست حقوق 55 میلیون یورو در سال را داشته که توسط باشگاه رد شده است و حال مدعی شد که این رقم از پول در فوتبال شرم آور است.

 

 

 

 

او گفت:" به نظرم این پول ها شرم آور است، آن هم برای من که از یک خانواده نسبتا مرفه آمده ام. درست است که شرم آور است ولی فعلا اینگونه است. دنیای فوتبال اینگونه است. من نمی‌خواهم در فوتبال انقلاب کنم. من هم در این سیستم هستم.  باید بدانید که چطور احترام بگذارید و در جایگاهتان بمانید."

 

امباپه پس از جام جهانی، پاداش 439 هزار پوندی اش را به یک خیریه کمک کرد. او به خاطر سبک بازی و سن سالش با پله مقایسه می‌شود و ادامه داد:" فکر می‌کنم اینکه اعتماد به نفس بالایی داشته باشم طبیعی است، البته که در زندگی باید فروتنی داشت."

پاری سن ژرمن کیلیان امباپه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن کیلیان امباپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۹۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال مودریچ و همبازیان پای اهرام مصر!

فوتبال مودریچ و همبازیان پای اهرام مصر!

دیگر خبرها

  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • لحظات فان و بامزه دنیای فوتبال / فیلم
  • غیرممکن‌ترین لحظات در دنیای فوتبال / فیلم
  • امباپه، صلاح، مودریک و شاید هم گارناچو؛ ۵ فوتبالیست سرشناس المپیک ۲۰۲۴ کدام ستاره‌ها خواهند بود؟
  • مسی از رفتن به پاری‌سن ‌ژرمن ناراضی است
  • حال ژرمن‌ها با بازگشت مهندس خوب شد
  • جنگ آنری با رئال: دعوا به‌خاطر امباپه + سه!‏
  • امباپه: خنده‌دار است از تیم ملی کشورت بابت بازی پول بگیری!
  • فوتبال مودریچ و همبازیان پای اهرام مصر!