Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد درخواست باشگاه سایپا برای لغو دیدار روز چهارشنبه مقابل ماشین سازی، گفت: سازمان لیگ روز گذشته موضوع را به ما اطلاع رسانی کرد و ما هم مخالفت خود را با آن اعلام کردیم چون صحبت هایی که عنوان شده بهانه است. 

وی تصریح کرد: طی ساعت های گذشته در تبریز  هم شرایط بارندگی شبیه تهران و حتی شاید هم بدتر و شدیدتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان ما زیر باران تمریناتشان را پیگیری کردند. مگر می شود به خاطر اینگونه مسائل درخواست لغو بازی را داد. حتما اگر فردا روزی برف بیاید هم می خواهند بازی را لغو کنند. 

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی با تاکید بر اینکه شرایط این تیم و سایپا برای دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر کاملا یکسان است، خاطرنشان کرد: سایپا برای دیدار روز چهارشنبه مهدی ترابی و ما کنعانی زاده را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در اختیار نداریم. اگر در تهران بارش باران بوده در تبریز هم همین شرایط وجود داشته است. بنابراین هیچ فرقی میان ما و سایپا نیست. درخواستی که برای لغو بازی مطرح شده هم بیشتر شبیه شوخی است. 

نصیرزاده تاکید کرد که ساعت ۱۵:۳۰ امروز سه شنبه بازیکنان تیم ماشین سازی وارد تهران می شوند و فردا هم طبق برنامه و راس ساعت مقرر در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف سایپا خواهند رفت. ما به سازمان لیگ هم تاکید کرده ایم که دیدارمان را طبق برنامه از پیش تعیین شده برگزار خواهیم کرد. 

وی تصریح کرد: به خاطر گستردگی کشور قاعدتا شرایط آب و هوایی در همه استان ها و شهرها یکسان نیست. بارندگی که امروز از تبریز شروع می شود، دو روز بعد به مشهد می رسد. قرار نیست آن موقع مشهدی ها بخواهند بازی را لغو کنند. 

وی در ادامه با یادآوری اینکه ماشین سازی پیش از شروع فصل جاری رقابت های لیگ برتر به موقع برای یارگیری اقدام نکرد، گفت: آن زمان فرصت های زیادی را برای جذب بازیکنان مورد نظر از دست دادیم و حالا با مشکل مواجه شده ایم. باید در نیم فصل ترکیب تیم را ترمیم کنیم. قصد داریم حداقل یک فوروارد جذب کنیم و دروازه بان دوم را هم در اختیار بگیریم. 

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز تاکید کرد: باید در نیم فصل بازیکنان که قادر به تغییر نتیجه بازی هستند، جذب کنیم. الان که چنین بازیکنانی را در ترکیب تیم داریم اما باید تعدادشان را بیشتر کنیم. 

نصیرزاده همچنین در مورد وضعیت داریوش شجاعیان و بازگشت این بازیکن از استقلال به ترکیب ماشین سازی تبریز گفت: همچنان ما در باشگاه ماشین سازی تبریز به عنوان شاکی خواستار بازگشت شجاعیان هستیم و مدیران استقلال هم با آن مخالف هستند. کمیته تعیین وضعیت بازیکنان باید در این زمینه تصمیم گیری کند که خودِ این کمیته هم بلاتکلیف است. به همین دلیل در مورد این پرونده هم هنوز به هیچ نتیجه ای نرسیده ایم. 

کد خبر 4456891 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان لیگ برتر سایپا ماشین سازی تبریز هوشنگ نصیرزاده تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن فینال لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران کاراته رقابتهای کاراته قهرمانی جهانی مسابقات قهرمانی جهان وینفرد شفر فدراسیون کشتی ورزشگاه آزادی کشتی فرنگی کشتی آزاد تیم ملی کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۹۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال قطعی آب شهرک خاوران تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، در این اطلاعیه آمده است: با عنایت به درخواست شهرداری منطقه ۹ تبریز مبنی بر جابجایی تأسیسات در تقاطع غیر همسطح پل خلعت پوشان، نیاز به قطع موقت آب خط آبرسانی ۸۰۰ میلی متری سعید آباد برای جابجایی تأسیسات وجود دارد.

اطلاعیه یاد شده می‌افزاید: با ضمن پوزش از شهروندان محترم ساکن در شهرک خاوران تبریز به اطلاع می‌رساند، آب مناطق مذکور از شنبه هشتم اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۲۰ شب همان روز، با افت فشار و احتمالاً قطعی مواجه خواهد شد.

در این اطلاعیه از مردم درخواست شده است با صرفه جویی در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیر ضرور همکاری لازم با شرکت آب و فاضلاب را انجام دهند.

کد خبر 6088628

دیگر خبرها

  • ملوان به جام حذفی رفت
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • ساخت مستند تصویری شبیه‌سازی حرم مطهر امام حسین (ع) در شیراز
  • احتمال قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • راننده از ترس پلنگ فرار کرده رفته تو ماشین / درخواست کمک گرفتنش خیلی جالبه (فیلم)
  • فناوری شبیه سازی Voice Engine چه خطراتی دارد؟
  • سلبریتی‌ها و سندروم فتوشاپ سازی
  • سلبریتی‌ها و سندروم فتوشاپ سازی/ در حاشیۀ بیماری ترانه علیدوستی