Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: پرویز فلاحی‌پور بازیگر مطرح تلویزیون که با بازی در سریال شهرزاد توانست توانایی‌های بالای خود را بار دیگر به رخ بکشد، بعد از ماه‌ها گزیده کاری با سریال "مرگ خاموش" راهی تلویزیون خواهد شد.

پرویز فلاحی‌پور بازیگر Actor مطرح تلویزیون که با بازی در سریال شهرزاد توانست توانایی‌های بالای خود را بار دیگر به رخ بکشد، بعد از ماه‌ها گزیده کاری با سریال "مرگ خاموش" راهی تلویزیون خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی "مرگ خاموش" به کارگردانی احمد معظمی و نویسندگی هومان فاضل و حسین تراب نژاد پس از تهران در ارمنستان انجام می‌شود.

ضبط "مرگ خاموش" پس از چندین ماه پیش‌تولید از تابستان سال جاری در تهران آغاز شد. به دلیل تعدد لوکیشن و تصاویر مختلف اکشن، تصویربرداری این مجموعه تا سه ماه آینده همچنان در لوکیشن‌های مختلفی در تهران انجام می‌شود.

در برخی از اخبار عنوان‌شده گروه "مرگ خاموش" این روز‌ها راهی کشور ارمنستان شدند که این خبر صحت ندارد، زیرا ضبط پلان‌های این سریال در تهران تا سه ماه آینده ادامه دارد و پس‌ از آن گروه راهی ارمنستان می‌شود.

تاکنون همه بازیگران جلوی دوربین رفتند و تا پایان این فصل بازیگر ایرانی دیگری به مجموعه اضافه نمی‌شود. احتمالاً در این سریال تلویزیونی یکی از بازیگران بین المللی به ایفای نقش خواهد پرداخت.

مرگ خاموش در سه فصل متمادی به جنبه بین‌المللی و مافیایی مواد مخدر Drugs می‌پردازد و هدف کلی آن، واکاوی و کاهش آسیب‌های اجتماعی است. علاوه بر این کارکرد رسانه را در پیشگیری از معضل اعتیاد نشان می‌دهد.

علاوه بر پرویز فلاحی‌پور بازیگرانی همچون سعید راد، جلال فاطمی، حمید عطایی، امیرمحمد زند، پریوش نظریه، ستاره اسکندری و رضا مولایی در مرگ خاموش به ایفای نقش می‌پردازند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به دختر مشهدی در پستوی شیطانی یک فروشگاه دابسمش جنجالی پسر بسیجی در سوریه + فیلم پرتاب سگ به سمت مامور پلیس! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اعتراف یک زن به قتل مادر و خواهرش / صحنه خودکشی لو رفت+ عکس آدم ربایی اشتباهی در تهران / آنها قرنیه چشم را می خواستند ! احمدی نژاد با دفترچه خاطرات دکتر حسین فاطمی چه کرده است؟ حکم اعدام برای بی رحم ترن زن + عکس فیلم رفتار دلسوزانه این پدر ۲۴ میلیون بار دیده شد + فیلم اعتراض به تخریب خانه ها در محله ده ونک تهران + فیلم این 8 مرد تهران و 2 شهر دیگر را نا امن کرده بودند به رئیست بگو، خاشقجی را کشتیم / تماس تلفنی که عامل ترور با رابط بن سلمان داشت / فایل صوتی لو داد ذوق زده شدن خرس‌های پانادا در اولین بارش برف + فیلم زیبایی دائمی به چه قیمتی ؟! آیا تا به حال چشم زمین را دیده اید؟! + عکس مخوف

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه بازیگر Actor تلویزیون سریال شهرزاد اخبار مواد مخدر Drugs ارمنستان تلویزیون مرگ بازیگر شهرزاد ایرانی سریال مرگ خاموش عکس فیلم ایران دختر قتل زندگی پدر مصدوم مردم پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۹۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است

آفتاب‌‌نیوز :

سریال «قطب شمال» به کارگردانی امین محمودی یکتا و با حضور چهره‌هایی نظیر فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، امیرحسین فتحی، نازنین بیاتی، فرزاد حسنی، عباس جمشیدی فر، شهرام قائدی، نگار فروزنده، انتشار خود را از شبکه نمایش خانگی آغاز کرده است.

داستان این سریال با اقتباس از رمان کنت مونت کریستو اثر جاودانه الکساندر دوما نویسنده فرانسوی؛ روایتی از زندگی همایون و ارغوان است که در آستانه ازدواج، قربانی خیانتی هولناک می‌شوند. همایون پشت دیوار‌های زندان برای انتقام از سامان لحظه‌شماری می‌کند که مرگ از راه می‌رسد...»

فرزاد فرزین علاوه بر بازیگری به عنوان خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای تیتراژ هم در این سریال حضور دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • بازگشت بهروز افخمی کارگردان پرحاشیه ایران به آنتن تلویزیون
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • پایتخت دوباره خبرساز شد؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • پایتخت دوباره خبرساز شد ؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»