Web Analytics Made Easy - Statcounter

در یک بازی جذاب که به اور تایم نیز کشیده شد، سرانجام این لس آنجلس کلیپرز بود که با نتیجه 121-116 در برابر مدافع عنوان قهرمانی NBA به پیروزی رسید.

طرفداری- گلدن استیت وریرز، در غیاب استفن کری نتوانست کامبک خود را کامل کند و بازی را به لس آنجلس کلیپرز واگذار کرد. 

تاریخ ورزشگاه ساعت

 سه شنبه21 آبان 1397 معادل با 13 نوامبر 2018

استاپلس سنتر 7:00 بامداد گزارش بازی

با شروع کوارتر اول، این کلیپرز بود که بر بازی تسلط داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرتاب های سه امتیازی گالیناری و تسلط در زیر سبد به لطف گورتات، از دلایل آن بود. کوین دورانت نیز یک تنه، جنگجویان را به پیش می برد. کوارتر اول با نتیجه 34-30 به سود کلیپرز خاتمه یافت. در کوارتر دوم بازی نزدیکی را شاهد بودیم و وریرز کمی بهتر از قبل بازی کرد. باز هم دورانت این بار با همکاری ایگودالا، بازیکنان شاخص گلدن استیت بودند. پرتاب های منطقه ای زیبای دورانت، مسئله ای است که در غیاب استفن کری بیش تر نیز به چشم می آید. کوارتر دوم با نتیجه 30-31 به نفع جنگجویان بود.

با شروع نیمه دوم، کلیپرز بازی روان تری را به نمایش گذاشت. ستاره لس آنجلسی ها در کوارتر سوم، بدون شک گیلگوس الکساندر بود که به خوبی نفوذ می کرد و از دفاع گلدن استیت خطای شوت می گرفت. در وقت سوم، تامپسون کمی بهتر عمل کرد و بیش تر از ستاره خاص، وریرز متکی به بازی تیمی در کوارتر سوم بود. این وقت با نتیجه 26-20 به نفع کلیپرز، تمام شد. کوارتر چهارم، زمان بازگشت دورانت و یاران به بازی بود. کلی تامپسون با درخشش خود و پرتاب های 3 امتیازی اش، بازی را به تساوی کشاند. موضوعی که کلیپرز از آن می ترسید، اتفاق افتاد.

اور تایم، زمان خود نمایی لو ویلیامز بود. نفوذ های فوق العاده او، بازیکنان وریرز را مجبور به دادن خطا می کرد. پرتاب های آزاد ویلیامز نیز مانند اکثر اوقات، از دقت کافی برخوردار بود. در غیاب استفن کری، کامبک جنگجویان کامل نشد و این دیدار با نتیجه 121-116 به سود کلیپرز خاتمه یافت.

آمار بازی تیم پرتاب منطقه ای پرتاب سه امتیازی ترن اور ریباند لس آنجلس کلیپرز 47% 25% 15 49 گلدن استیت وریرز 46% 38% 17 46

 

تیم بازیکن امتیاز بازیکن پاس بازیکن ریباند لس آنجلس کلیپرز لو ویلیامز 25 لو ویلیامز 6 هریس- هرل 8 گلدن استیت وریرز کوین دورانت 33 کوین دورانت 10 درایموند گرین 14

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۹۹۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه سرنوشت‌ساز بارسلونا در غیاب لاپورتا

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته که اتفاقات زیادی در باشگاه بارسلونا رخ داد، اخباری منتشر شد که ژاوی هرناندز علیرغم اعلام رسمی جدایی‌اش، تمایل دارد در صورت برآورده شدن خواسته‌هایش در سمتش باقی بماند.

بدین ترتیب امروز جلسه‌ای بین باشگاه و سرمربی اسپانیایی برگزار شد تا یک بار دیگر در مورد آینده دو طرف و ادامه همکاری صحبت شود.

بر اساس اعلام منابع اسپانیایی نزدیک به باشگاه بارسلونا، جلسه امروز ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه به طول انجامیده و دکو و ژاوی در سیوتات اسپورتیوا خوان گامپر، در مورد خواسته‌های دو طرف مذاکره کردند.

یکی از نکات جالب جلسه امروز غیبت خوان لاپورتا بود. او که بر اساس اعلام نشریات اسپانیایی معتقد بود می‌تواند نظر ژاوی را تغییر دهد در این جلسه حضور نداشت و در آن ساعات در خانه‌اش در کنار رافا یوسته حضور داشت.

طبق اولین اخبار پس از جلسه امروز، گفته می‌شود دکو از ژاوی تقاضا کرده در صورت ادامه کار با بارسا، برخی از دستیارانش را تغییر دهد، درخواستی که با مخالفت شدید مربی مواجه شده.

انتظار می‌رود بزودی اخبار جدیدی از نتایج جلسه منتشر شود. خبرگزاری‌های اسپانیایی اعلام کرده‌اند که اگر ژاوی تصمیمش برای جدایی را تغییر ندهد، بارسلونا علاقه‌ای به انتخاب رافا مارکز به‌عنوان جانشین او ندارد و ترجیح می‌دهد یک مربی باتجربه و ثابت‌شده را برای هدایت تیم برگزیند.

دیگر خبرها

  • جلسه سرنوشت‌ساز بارسلونا در غیاب لاپورتا
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • اعلام ماموریت حمید مطهری در غیاب یحیی
  • لیگ NBA| مینه‌سوتا، ایندیانا و دالاس پیروز شدند
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • دل‌پیرو: چرا به مادرید نقل مکان کردم
  • بومی‌سازی کود «تریپل سوپر فسفات» توسط متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان
  • صرفه جویی ارزی ۳۷ میلیون دلاری با بومی سازی کود سیاه
  • در غیاب احمدی‌نژاد