Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@18:57:56 GMT

جنایت جدید آمریکا در شرق سوریه

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۰۱۱۰

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه از دیرالزور، در حمله جدید جنگنده های ائتلاف (به اصطلاح) بین المللی تحت فرماندهی آمریکا به روستای الشعفة در حومه دیرالزور دست کم 60 غیر نظامی شهید یا زخمی شدند.
خبرگزاری سانا به نقل از منابع محلی اعلام کرد گروه ( به اصطلاح ) ائتلاف بین المللی تحت امر آمریکا جنایت تازه ای علیه غیرنظامیان سوری مرتکب شد و بر اثر حملات هوایی شدید جنگنده های آمریکایی به روستای الشعفه در شرق دیرالزور دهها غیر نظامی شهید یا زخمی شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منابع محلی افزودند جنگنده های ائتلاف تحت امر آمریکا که مدعی مبارزه با گروه (تروریستی وهابی ) داعش است روز دوشنبه چند بار مناطق مسکونی در روستای الشعفه را بمباران کردند که به شهادت و زخمی شدن بیش از 60 غیر نظامی منجر شد .
خبرگزاری سانا افزود در حمله هوایی روز یکشنبه جنگنده های آمریکایی به شهرک هجین در شرق دیرالزور که نقض مستمر و آشکار قوانین بین المللی به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش است ، دو کودک و دو زن شهید شدند .
منابع محلی تاکید کردند بر اثر تداوم تجاوزات ائتلاف تحت امر آمریکا به روستاها و شهرک ها در شرق دیرالزور صدها غیر نظامی آواره و بی خانمان شدند .
گروه ( به اصطلاح ) ائتلاف بین المللی تحت فرماندهی آمریکا به بهانه مبارزه با تروریسم بین المللی در سوریه در اوت سال 2014 و بدون موافقت شورای امنیت سازمان ملل متحد تشکیل شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سوریه دیرالزور شهید بین الملل آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۰۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا، یک مقام محور مقاومت به المیادین اعلام کرد: آنچه در رسانه‌های بین‌المللی و سایت‌های عربی مبنی بر تخلیه منطقه جنوب سوریه توسط ایرانی‌ها و کاهش تعداد اعضا منتشر می‌شود، صحت ندارد.

وی گفت: اساساً هیچ نیروی ایرانی در سوریه وجود ندارد، بلکه مستشاران نظامی به صورت قانونی و با توافق با مقامات سوریه در آنجا هستند.

این مقام مسوول ادامه داد: مستشاران ایرانی همچنان طبق وظایفی که با دمشق توافق شده و در هرنقطه‌ای از سوریه که لازم باشد به طور معمول وظایف خود را انجام می‌دهند و هیچ خروجی صورت نگرفته است.

این اظهارات پس از آن بیان شد که برخی منابع رسانه‌ای عربی مدعی خروج مستشاران نظامی ایران از برخی مناطق سوریه در اقدامی پیشگیرانه برای بی‌اثر کردن حمله احتمالی رژیم صهیونیستی شده بودند.

دیگر خبرها

  • ایران و روسیه ائتلاف دفاعی تشکیل می دهند؟
  • اردوغان: حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است
  • بلاروس: ناتو باعث سلطه آمریکا بر اروپا شده و گسترش آن را نمی‌پذیریم
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • جزئیاتی از حمله به سایت اتمی ایران و کنسولگری ایران در سوریه از زبان دبیر شورای عالی امنیت /۵ پیشنهاد به نشست سن پترزبورگ
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • آمریکا به کمک‌های نظامی و مالی از «رژیم آپارتاید» پایان دهد
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی