Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد؛ جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه گفت: در این کاروان  دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم حضور دارند که به مدت ۳ روز از یادمان والفجر ۸، شلمچه و دهلاویه بازدید خواهند کرد.
سرهنگ سید علی اصغر پوربهشت افزود: در این کاروان علاوه بر بازدید مناطق عملیاتی، برنامه‌های متنوع فرهنگی با حضور مربیان، فرهنگیان و روحانیون خواهر برگزار میشود و دانش آموزان را با رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان آشنا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هزار دانش آموز از شهرستان کهگیلویه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند و تا پایان سال نیز ۶۰۰ دانش آموز دیگر به این مناطق اعزام میشوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد اعزام کاروان راهیان نور مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت

شانا _ گروه فیلم: آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) با حضور اسماعیل کفایتی، رئیس پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت برگزار شد.

دریافت 58 MB

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته
  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • مجموعه انتظامی در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت