Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@04:12:45 GMT

راه هاي روستايي دهستان زيلايي بازگشايي شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۰۱۲۱

راه هاي روستايي دهستان زيلايي بازگشايي شد

خبرگزاري آريا - ياسوج- ايرنا- مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي کهگيلويه و بويراحمد گفت: راه‌هاي روستايي برخي از دهستان منطقه زيلايي از جمله موشمي ها و لعل مينا واقع در شهرستان بويراحمد به سبب بارش باران و شرايط جوي نامساعد طي چند روز اخير مسدود شده بود که با تلاش راهداران بازگشايي شد.

علي خوان پايه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: اين جاده به طور موقت بازگشايي شده اما با توجه به بارش هاي پيش رو هر لحظه امکان انسداد مجدد اين راه ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: اين جاده توسط پيمانکار راه و شهرسازي کهگيلويه و بويراحمد براي اجراي چندين دهنه پل در اين مسير در دست اجرا بوده اما هنوز تکميل نشده است.
خوان پايه بيان کرد: با توجه به بارش هاي اين فصل و ورود سامانه جديد در پايان اين هفته بايد راه و شهرسازي کهگيلويه و بويراحمد چاره اي اساسي براي اين موضوع بيانديشد.
وي عنوان کرد: در صورت امکان در مورد اجراي اين پل ها به نتيجه برسند يا به طور موقت چندين مورد لوله سيماني در راستاي تسهيل تردد در آن مناطق خريداري کنند و ماشين آلات حوزه راهداري نيز براي رفع مشکل کمک خواهند کرد.
کارشناس اداره کل هواشناسي کهگيلويه و بويراحمد پيش از اين گفته که سامانه بارشي جديدي از روز چهارشنبه وارد استان خواهد شد که سبب بارش هاي قابل ملاحظه اي مي شود.
اين سامانه از روز چهارشنبه تا اوايل هفته بعد در استان فعال خواهد بود.
در اين مدت با توجه به شدت بارشها طغيان رودخانه‌ها، مسيل‌ها، آب گرفتگي معابر و نيز اختلال در تردد جاده‌اي دور از انتظار نيست.
کهگيلويه و بويراحمد حدود 6 هزار کيلومتر راه اعم از بزرگراه، راه اصلي، فرعي و روستايي دارد که از اين ميزان 142 کيلومتر بزرگراه، 505 کيلومتر راه اصلي، يکهزار و 238 کيلومتر راه فرعي و مابقي نيز روستايي است.
بيش از 44 درصد جمعيت افزون بر 713 هزار نفري استان کهگيلويه و بويراحمد بر اساس سرشماري نفوس و مسکن سال 95 در روستاها ساکن هستند.
200 دستگاه ماشين آلات سنگين، نيمه سنگين و تجهيزات برف روب براي بازگشايي جاده‌هاي ارتباطي کهگيلويه و بويراحمد فراهم شده است.
200 نفر نيروي راهداري در 23 راهدارخانه ثابت و سيار مستقر و مشغول خدمات رساني به مردم و مسافران در محورهاي ارتباطي کهگيلويه و بويراحمد هستند.
9868/6110
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۰۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در این شهر سیل راه انداخت

به گزارش خبرآنلاین، بارش شدید باران در نطنز موجب سیل وحشتناک در روستای صالح آباد نطنز شد.

بارش باران موجب آب گرفتگی محورهای مواصلاتی شهرستان نطنز شد و این بارش‌ها به قدری شدید بود که در روستای صالح آباد نطنز شاهد سیل وحشتناکی بودیم.

به گزارش فارس، سعید احتشامی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نطنز اظهار کرد: ماموران راهداری در حال بازگشایی محورها،شانه سازی، رفع انسداد و رفع آب بردگی پل حسن‌آباد در محور جاده قدیم نطنز به کاشان هستند و این محور بازگشایی شد.وی افزود:جاده بادرود به پل هنجن هم بر اثر سیل مسدود شده که ماموران هم اکنون در حال رفع انسداد جاده هستند.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898725

دیگر خبرها

  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد
  • ثبت ۱۳۳۰ میلی‌متر باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • بارش شدید باران در این شهر سیل راه انداخت
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد