Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@14:42:22 GMT

برپایی اردوهای مشترک هاکی ایران با ترکیه و پاکستان

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۰۱۴۳

برپایی اردوهای مشترک هاکی ایران با ترکیه و پاکستان

سرپرست فدراسیون هاکی از برپایی اردوهای مشترک رفت و برگشت با ترکیه و پاکستان خبر داد.

حسن اباذری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای رشد هاکی چمنی برنامه‌های زیادی داریم و در این راستا چند اردوی مشترک را تدارک دیده‌ایم.

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت ارزی کشورمان امکان برپایی اردو در کشورهای دیگر سخت است و با ترکیه و پاکستان برای برپایی اردوی مشترک رفت و برگشت رایزنی کرده‌ایم و تمام هزینه‌های ما در این کشورها بر عهده خودشان است و سپس آنان برای اردوی مشترک به ایران می‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اباذری اضافه کرد: ما از هاکی چمنی آنان استفاده می‌کنیم و در عوض با تیم‌های ترکیه و پاکستان، هاکی سالنی کار می‌کنیم.

سرپرست فدراسیون هاکی افزود: این کار برایمان خیلی مفید است و از لحاظ هزینه نیز به نفع ماست.

وی خاطرنشان کرد: هاکی سالنی ایران از قدرت‌های دنیاست و قصد داریم همین شرایط را نیز در چمن به وجود بیاوریم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هاكي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۰۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو دیدار مهم برای تیم ملی هاکی روی یخ ایران/ حرکت به سمت قهرمانی

به گزارش خبرگزاری مهر، دختران آیس هاکی ایران روز دوشنبه در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا - اقیانوسیه که به میزبانی قرقیزستان برگزار می شود، برابر کشور میزبان به میدان رفتند و ۶ بر صفر حریف خود را شکست دادند تا به دومین پیروزی در این مسابقات دست پیدا کنند.

تیم ملی هاکی روی یخ ایران که در دوره گذشته عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داده بود، در اولین دیدار ۱۶ بر صفر امارات را شکست داده بود و بدون گل خورده در اندیشه رسیدن به سومین پیروزی است.

فرزاد هوشیدری سرمربی تیم ملی هاکی روی یخ دختران ایران پس از پیروزی برابر قرقیزستان گفت: از بازی بچه ها راضی هستم و نکاتی هست که در دو بازی آینده تاثیرگذار هست و به بچه ها گفته شده و در تمرینات روزهای آینده هم اجرا خواهد شد.

چند ماه پیش تیم هاکی روی یخ دختران قرقیزستان با نتیجه عجیبی از تیم ما باخته بود و حالا هوشیدری معتقد است که در این مدت بازیکنان تیم قرقیزستان پیشرفت کردند. او در این خصوص افزود: در این بازی تیم قرقیزستان به شدت دفاعی عمل کرد اما در نهایت پیروز میدان ما بودیم چون به شدت حمله کردیم که اگر خوش شانس تر بودیم گل های بیشتری هم به ثمر می رسید

هوشیدری در پایان از نداشتن مصدوم و بیمار در ترکیب تیم ابراز خوشحالی کرد و گفت اگر همین روند تمرینات را ادامه دهیم رنگ مدال خوش تر رنگ خواهد شد.

تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران پس از کسب دو پیروزی برابر تیم های امارات و قرقیزستان، روز جمعه پیش رو از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به مصاف تیم ملی هند خواهد رفت. ملی پوشان کشورمان روز شنبه نیز به مصاف تیم ملی فیلیپین خواهند رفت. در این دوره از مسابقات ۵ تیم حضور دارند.

کد خبر 6061052

دیگر خبرها

  • سیاست اسلام‌آباد در پیشبرد پروژه گازی با ایران روشن است
  • نمایشگاہ نسخ قرآنی در پاکستان
  • توافق تجاری افغانستان و پاکستان
  • بغداد: آمریکا به روش و زمان خروج از عراق فکر می‌کند
  • هاکی روی یخ بانوان آسیا؛ پیروزی ملی پوشان ایران مقابل قرقیزستان
  • دو دیدار مهم برای تیم ملی هاکی روی یخ ایران/ حرکت به سمت قهرمانی
  • پیروزی شش برصفر دختران هاکی روی یخ
  • دومين برد دختران آيس هاكى ايران در آسيا
  • برتری هاکی روی یخ بانوان ایران مقابل قرقیزستان
  • هاکی روی یخ قهرمانی آسیا| قرقیزستان هم از پس ایران بر نیامد!