Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن خطیبی صبح سه شنبه در جلسه کارگروه نام‌گذاری شهرستان قرچک ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع‌الاول در خصوص موضوع نام‌گذاری واحدها و تقسیمات کشوری اظهار داشت: هر نام و اسم در این زمینه که حاوی بار تاریخی، اجتماعی و نشان‌دهنده گذشته فرهنگی و ارزش‌های این نواحی که در واقع این نام‌ها شناسنامه و بخشی از فرهنگ و تاریخ مناطق است و از دلایل اهمیت این نام‌گذاری‌ها کارکرد و تأثیر آن در حفظ همبستگی ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به سابقه برخی تغییرات در اسامی مکان‌ها و تقسیمات کشوری گفت: درگذشته و در مقاطع زمانی مختلف برخی تغییرات در این اسامی انجام‌شده ولی ازآنجاکه نام‌های جدید متناسب با شرایط فرهنگی، تاریخی و اجتماعی منطقه نبوده است و توسط شهروندان و ساکنین موردتوجه و استقبال واقع نشده است مجدداً از نام‌های قدیمی استفاده می‌شود.

سرپرست فرمانداری قرچک افزود: در بدو تأسیس واحدهای جدید تقسیمات کشوری می‌بایست توجه لازم به نام‌گذاری‌ها انجام شود زیرا در آن مراحل نام‌گذاری با سهولت صورت می‌پذیرد اما درصورتی‌که پس از تصویب و تأسیس واحد جدید قصد تغییر نام داشته باشیم کار سخت خواهد بود.
 

کد خبر 4456976

منبع: مهر

کلیدواژه: تقسیمات کشوری فرمانداری قرچک یوم الله 13 آبان بوشهر مشهد شهرکرد گرگان راهپيمايي 13 آبان خرم آباد اربعین 97 خطبه های نماز جمعه تبریز اربعین حسینی پدافند غیرعامل یاسوج شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۰۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بلیت موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اینترنتی شد

بازدیدکنندگان برای بازدید از موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران می‌توانند از امروز به شکل اینترنتی بلیت موزه‌ها را تهیه کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اعلام کرد:  با توجه به استقبال و حضور پرشمار گردشگران از مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، به ویژه در ایام آخر هفته و تعطیلات رسمی با هدف تسهیل تهیه بلیت، گردشگران می‌توانند از طریق سایت‌ها یا اپلیکیشن‌های آپ، تاپ، تفریحاتی و علاءالدین تراول اقدام به خرید اینترنتی بلیت موزه‌ها کنند. 

بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلمان و استادان دانشگاه

بلیت موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران از روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه  در دسترس بازدیدکنندگان قرار گرفت تا دیگر صف‌های طولانی شکل نگیرد.

یکی از ویژگی‌های خرید بلیت به شکل اینترنتی اطلاع از تعطیلی موزه‌ها هنگام خرید است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ منطقه اراک
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه
  • خرید بلیت موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اینترنتی شد
  • رویداد جامعه‌پرداز برای شناسایی و ارتباط گیری با کنشگران حوزه خانواده
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • ۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1