Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا پیمان جهانگیری روز سه شنبه در نشست هماهنگی بزرگداشت حماسه چهارم آذر اندیمشک در فرمانداری این شهرستان افزود: مردم شهید پرور اندیمشک در طول دوران دفاع مقدس با حضور پررنگ در صحنه و نقش آفرینی خود همواره پاسدار نظام اسلامی و ارزش های انقلاب بوده اند.
وی اظهار داشت: چهارم آذر در شهرستان اندیمشک تداعی کننده مقاومت ستودنی و ارزشمند فرزندان این خطه در برابر هجوم غیرانسانی دشمن بعثی با حمایت استکبار جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار اندیمشک با بیان اینکه مدارس و بیمارستان اندیمشک در این روز از آسیب و هجوم دشمن در امان نماندند، افزود: تاریخ هرگز تکه های از هم جدا شده شهدای والامقامی که در این هجوم جان خود را از دست دادند، فراموش نخواهد کرد.
وی گفت: چهارم آذر مختص فرد یا شهرستان اندیمشک نیست بلکه با توجه به عظمت این روز بزرگ، متعلق به کل کشور است.
جهانگیری افزود: برای تبیین و تشریح ابعاد این حماسه باید از ظرفیت رسانه های جمعی استفاده شود زیرا نسل های جدید هنوز با عمق و عظمت این حماسه آشنایی کامل ندارند.
فرماندار اندیمشک با بیان اینکه پارسال مراسم بسیار خوبی در این روز برگزار شد، افزود: چهارم آذر نماد استقامت مردم حماسه ساز اندیمشک است و همایش بزرگداشت این روز با حضور اقشار مختلف مردم و مهمانان ویژه در شهرستان برگزار خواهد شد.
چهارم آذرماه سال 1365 در اوج ایستادگی و مقاومت ملت ایران درمقابل دشمن متجاوز، اندیمشک مورد هجوم ددمنشانه 54 فروند هواپیمای دشمن قرار گرفت.
حمله وحشیانه جنگنده های هوایی دشمن در این روز 300 تن را در اندیمشک شهید و 700 نفر دیگر را مصدوم کرد.
بمباران هوایی اندیمشک از سوی دشمن بعثی به مدت یک ساعت و 45 دقیقه به طول انجامید.
این حمله هوایی دشمن را طولانی ترین بمباران هوایی دشمن در دوران جنگ تحمیلی نیز بیان کرده اند.
شهرستان اندیمشک در شمال خوزستان بیش از یکهزار شهید تقدیم میهن اسلامی کرده است.
7281/3022
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی انقلاب جنگ تحمیلی دوران دفاع مقدس ملت ایران نظام اسلامی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۰۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین تاریخی، دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان در مراسم اختتامیه رویداد روایت دختران ایران گفت: رسانه‌های دشمن همواره به دنبال ایجاد یاس، ناامیدی و ترس در دل مردم ایران هستند؛ شاید برای برخی از افراد عجیب باشد، اما در حوادث یک ماه اخیر و به دنبال شرارت‌های رژیم صهیونیستی در منطقه، برخی از دانش آموزان اعلام کردند که در مدرسه با فضای ترس مواجه بودیم؛ آنها به شدت ترسیده بودند که نکند اسرائیل حمله کند و جنگ بشود؛ حتی تعدادی از دانش‌آموزان هم به مدرسه نیامده بودند.

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: جنگ امروز جنگ روایت‌ها است و آنقدر این جنگ خانمان سوز است که دشمن در تلاش است ذهن و فکر تمامی جوانان ما را از بین ببرد و هر کس که در ایران زندگی می‌کند را مایوس و ناامید کند.

وی با اشاره به حوادث تلخ سال ۱۴۰۱ گفت: کسانی بودند که ناشی از تلاش دشمن در رسانه‌ها، به کف خیابان آمدند و جان خود را از دست دادند. اینها نتیجه تلاش‌های دشمن در تشویش و گمراهی اذهان عمومی است. امروز در حالی که همه کشور‌ها از اقتدار ایران می‌گویند و دفاع ایران را مشروع می‌دانند؛ رسانه‌های دشمن کاری کرده بودند که در محیط مدرسه دانش آموزان از پاسخ اسرائیل می‌ترسیدند.

تاریخی با بیان اینکه آینده نوجوانان و جوانان ما به شدت مورد حمله ناجوانمردانه قرار گرفته است؛ گفت: اگر لطف الهی نبود؛ ممکن بود ما هم مورد حمله رسانه‌های دشمن قرار بگیریم؛ فکر ما آشفته شود و یا به خیابان‌ها برویم؛ برای جلوگیری از این حوادث ما نیازمند تبیین اهداف و برنامه برای مردم هستیم؛ تبیین هم نیاز به کمک و روایت کردن دارد.

گاهی خود ما هم باورمان نمی‌شود که به چه دستاورد‌هایی رسیدیم

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: ما باید در جایی که امکان رو در رو شدن با دانش‌آموزان را داشته باشیم روایتگری کنیم. جایی که می‌توانیم با او به تبادل نظر و گفتگو بپردازیم؛ حتما این کار را بکنیم و این فرصت را غنیمت بشماریم. شاید نتوانیم در فضای مجازی به خوبی دشمن عمل کنیم، اما مدرسه جایی است که در دست ماست. جایی که می‌توانیم به صورت هنرمندانه با مخاطبان نوجوان خود ارتباط برقرار کنیم. مدرسه یکی از جدی‌ترین فرصت‌های ماست که می‌تواند تعیین کننده باشد.

وی با اشاره به اینکه گاهی خود ما هم باورمان نمی‌شود که به چه دستاورد‌هایی رسیدیم؛ افزود: اسرائیل از ابتدای طوفان الاقصی تاکید می‌کند همه کاره ایران است؛ آمریکا و اروپا دائما بر قدرت ایران تاکید کردند؛ اما باز هم کسانی هستند که قدرت دفاعی و نظامی ایران را دست کم می‌گیرند؛ این ندیدن قدرت داخلی آفتی بوده که صد‌ها سال است در ایران وجود داشته است. دشمن هم بر این نقطه ضعف تمرکز دارد.

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خاطر نشان کرد: دشمن دائماً به فکر این است که از تفرقه‌های بین ما استفاده کند؛ و ما باید هشیار باشیم و بهانه‌های واهی برای تفرقه افکنی را به دشمن ندهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • معرفی چهار زنجیره تولید چهارمحال‌وبختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است