Web Analytics Made Easy - Statcounter

استخر بانوان بجنورد همچنان درگیر مسائل بهداشتی، امنیتی و اظهارنظر‌های متفاوت مالی است. ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ استانها خراسان شمالی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد ساخت استخر بانوان بجنورد از لحظه شروع عملیات عمرانی تا به امروز که به روزهای افتتاح آن نزدیک می‌شویم با حاشیه‌ها و اظهار نظرهای متفاوت مالی همراه بوده که این موضوع باعث برانگیخته شدن فضای رسانه‌ای و افکار عمومی استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفافیت دقیق مالی، نکات بهداشتی و امنیتی همچنان در هاله‌ای از ابهام

معاون فنی و عمرانی شهرداری در تاریخ 6 شهریور امسال٬ مبلغ کل پروژه استخربانوان را 2میلیارد تومان اعلام و 1 میلیارد از آن را خرج شده دانست. بعداز ایجاد تنش در بین افکار عمومی، چندی بعد پارساپور این رقم را 650 میلیون عنوان کرد که بسیار قابل تامل است. دومینوی اعلام ارقام همچنان ادامه داشت تا اینکه سیداحمدوکیلی عضو شورای اسلامی شهر بجنورد٬ در شصت و چهارمین جلسه شورای شهر مبلغ هزینه شده این پروژه را 570میلیون تومان عنوان کرد.

جدای از این مطالب موضوعاتی نظیر رعایت شدن و یا نشدن نکات بهداشتی و امنیتی در این استخر از مواردی بود در شصت و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر بجنورد به بحث گذاشته شد.

سید محسن موسوی رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بجنورد درخصوص نامه خود به شهردار بجنورد و 3 مطالبه در خصوص استخربانوان اظهار داشت: براساس مصاحبه‌ای که جناب پارساپور معاونت فنی و عمرانی شهرداری داشته‌اند، دال براین موضوع که 2میلیاردتومان هزینه شده است، شهردار و معاونین باید اسناد این هزینه‌کرد را شفاف سازی کنند.

وی در ادامه نکات بهداشتی استخر را بخش دیگری از ایرادات وارده به آن عنوان کرد و افزود: باتوجه به این که علوم پزشکی استان در مقطعی استخر آقایان بش‌قارداش را به دلیل مشکلات بهداشتی پلمپ کرد، و با توجه به این که نکات بهداشتی مربوط به بانوان از اهمیت بیشتری برخوردار است، آیا تمیدات بهداشتی لازم در این استخرصورت گرفته است یا خیر؟

موسوی در ادامه تصریح کرد: نکته دیگری که در مورد این استخر مطرح است٬ مربوط به مسائل امنیتی است که هنوز هیچ مکاتبه‌ای در این خصوص انجام نگرفته است.

این عضو شورای شهر در پایان خاطرنشان کرد: نامه بنده به کمیسیون خدمات شهری ارجاع داده شده است و در شرایطی در خصوص مسائل بهداشتی بحث شده که هیچ نماینده‌ای از دانشگاه علوم پزشکی استان در این جلسه حضور نداشته است.

باید از شهردار و معاونین دعوت شود تا در کمیسیون شرکت و پاسخ بدهند

مهدی محمدی رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد از نامه موسوی گلایه کرد و اظهار داشت: ارسال نامه به شهردار خلاف روال ادارای است بلکه باید این موضوع در کمیسیون مطرح و شهردار و معاونین در جلسه حضور پیداکرده و پاسخگوی این موضوعات باشند.

وی در ادامه افزود: متاسفانه سالانه قریب به 30میلیون تومان پروژه عمرانی در سطح شهر اتفاق می‌افتد، اما حساسیت نسبت به پروژه استخر بانوان بسیار زیاد شده است.

محمدی در پایان خطاب به ریاست کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی بجنورد خاطرنشان کرد: مطالبه مبالغ هزینه شده استخر بانوان را در جلسه گزارش 6ماهه مالی شهرداری از معاونین و شهردار داشته باشید.

وی در خصوص تاخیرات افتتاح این پروژه افزود: متاسفانه بحث افزایش قیمت‌ها باعث ایجاد تاخیر در بسیاری از پروژه‌های عمرانی شده است که استخر بانوان نیز از این امر مستثنی نبوده و دچار عقب افتادگی‌ها و تاخیراتی شده است.

امکان تغییر کاربری استخر بانوان بجنورد وجود دارد

سید احمد وکیلی دیگر عضو شورای شهر نیز در این رابطه اظهار داشت: نکات بهداشتی و امنیتی باید به طور کامل و صد در صدی از سوی مراجع رسمی پیگیری و رعایت شود.

وی در ادامه در اظهار نظری عجیب افزود: برخی خانم‌ها به بنده گفته‌اند اگر حصارکشی انجام گیرد ما در آن‌جا شنا نخواهیم کرد. بالاخره طیف‌های مختلف در جامعه حضور دارند.

وکیلی احداث این استخر را اتفاقی مبارک در عرصه ورزش دانست و تصریح کرد: اگر با تمام تدابیر انجام گرفته این استخر برای بانوان به نتیجه نرسد٬ آقایان از آن استفاده خواهند کرد.

این عضو شورای شهر در پایان خاطرنشان کرد: کل هزینه ساخت اسخر بانوان 570 میلیون تومان بوده است و منتظریم تا استاندار زمانی را اعلام کنند تا افتتاح انجام گیرد.

انتهای پیام/ن

R7719/P1361/S6,55/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۰۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۲ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان

سرهنگ مسلم مویدی گفت: بر اساس تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی به تعداد ۴ مورد به مساحت ۶ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی و تعداد ۷مورد حکم ماده ۳ به مساحت ۶ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی با حضور پرسنل یگان حفاظت امور اراضی، مدیر جهاد کشاورزی، نماینده دادستان، نیروی انتظامی و سایر عوامل مرتبط در شهرستان دورود به حالت اولیه بازگشت.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان لرستان تصریح کرد: اطلاع‌رسانی و برگزاری دوره‌های آموزشی و ترویجی در مورد قوانین مربوط به تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها برای افزایش سطح آگاهی عمومی مردم از مهمترین اقدامات و اولویت‌های این یگان است.

سرهنگ مسلم مویدی در پایان ضمن تشکر از مدیریت جهادکشاورزی شهرستان دورود افزود: با توجه به اینکه طبق قانون تشخیص تغییر کاربری به عهده کمیسیون تبصره یک ماده یک هست مردم عزیز فریب افراد سودجو و فرصت‌طلب را نخورند و قبل از هرگونه معامله حتماً از مدیریت امور اراضی استان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها استعلامات لازم را به عمل آورند و در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی با سامانه ارتباط مردمی ۱۳۱ سازمان امور اراضی کشور تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز
  • شناسایی سه هزار مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در آذربایجان‌غربی
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • درباره کنسرت‌های عصر گاهی بانوان و چند چالش
  • جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود
  • کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • جلوگیری از تغییر کاربری و ویلاسازی غیرمجاز در ۵۰ هکتار از اراضی ملی
  • رونمایی از چهره جدید گذر ۳۰ تیر | این گذر تغییر کاربری می دهد
  • رفع تصرف ۱۲ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان