Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: سوئیفت صرفاً یک سامانه پیام رسانی بین بانک ها و موسسات در سطح بین المللی بوده و نقشی در نگهداری حساب ها و تسویه ارزی ندارد.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، با توجه به انتشار خبری در مورد قطع خدمات سوئیفت در برخی بانک‌های کشور، به اطلاع هم وطنان گرامی می رساند، سوئیفت صرفاً یک سامانه پیام رسانی بین بانک ها و موسسات در سطح بین المللی بوده و نقشی در نگهداری حساب‌ها و تسویه ارزی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا همان گونه که در اطلاعیه های پیشین این بانک اعلام شد، با توجه به احتمال قطع ارایه این خدمات، سامانه‌های جایگزین پیام رسانی از مدت ها پیش برای پوشش امکانات و خدمات سوئیفت پیش بینی، توسعه و عملیاتی شده اند.

بنابراین با قطع ارایه خدمات سوئیفت به برخی بانک‌های داخلی، خللی در انجام مبادلات ارزی و فرایند تجارت خارجی پیش بینی نمی‌شود و فعالان اقتصادی می توانند با اطمینان از خدمات تمام بانک‌های دارای مجوز ارزی برای امور بازرگانی خود استفاده کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بانک مرکزی سوئیفت مبادلات ارزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۰۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد

اپلیکیشن «بام» بانک ملی، در آخرین به‌روزرسانی خود، خدمات مربوط به افتتاح حساب ارزی و نمایش مانده این حساب را به کاربران ارائه می‌کند. - اخبار بازار -

  به گزارش روابط‌عمومی بانک ملی ایران، اپلیکیشن «بام» بانک ملی که یک ابزار هوشمند بانکداری است، در یک به‌روزرسانی برای سیستم‌عامل Android از نسخه 4.9.1 رونمایی کرده که قابلیت‌های جدیدی را در خود جای می‌دهد.

 از بین این قابلیت‌ها مهم‌ترین موارد را می‌توان به امکان افتتاح حساب ارزی، نمایش مانده‌حساب ارزی و تنظیمات حساب جدید اختصاص داد؛ چرا که بسیاری از متقاضیان خواهان امکان افتتاح حساب ارزی در این اپلیکیشن بودند.

 در این راستا بانک ملی ایران امکان افتتاح حساب ارزی را در بستر اپلیکیشن بام نیز در اختیار مردم قرار داده، تا مشتریان بتوانند با سهولت بیشتری نسبت به این امر اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • مبادلات طلا ساماندهی می‌شود
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • عرضه ۴۲۶.۸ میلیون دلار حواله ارزی در سامانه نیما
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد