Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-03@03:56:23 GMT

فریاد زنان ایرانی؛ ندای حق طلبی

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۰۳۹۴

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین, عبدالمحمد زاهدی در سومین اجلاسیه کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین  گفت: انقلاب اسلامی ما یک پدیده منحصر به فرد است و به تبع آن تمام پدیده های بعد از آن هم منحصر به فرد بود.

وی افزود: هیچ جنگی را سراغ نداریم که تمام اقشار جامعه در آن شرکت کرده باشند اما در جنگ تحمیلی زنان، مادران و خواهران , رزمندگان را با سربند یا زهرا به جبهه‌ها فرستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار با ادای احترام به همه زنان جامعه قزوین، به مادران، همسران و دختران شهید و جانباز بیان کرد: دختران و مادران و همسرانی که پیشانی بندها را بر پیشانی بلند رزمندگان بستند و آنها را بدرقه جبهه کردند و پس از چندی جنازه فرزندان خود را دریافت کردند، این روحیه را فراموش نمی کنیم.
زاهدی با بیان خاطره ای گفت: چند روز پیش جانباز عزیزی پس از ۱۰ سال در حالت کما به شهادت رسید، سه سال پیش خدمت خانواده اش رسیده بودم و به حال همسر این جانباز غبطه خوردم که سالها دلسوزانه پرستار ایشان بودند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: زنان ایران جنگ استان قزوین کنگره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۰۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ جانباز ۵۰ درصد و صبور هشت سال پایمردی و ایثار و آزاده سرافراز، شمس الله طرنی زاده امروز به دیار یار و وصال همرزمان شهیدش رسید.
این جانباز والامقام در میان حزن و اندوه مردم زادگاهش، ایوان تشییع و به خاک سپرده شد؛ اما یاد و خاطرات رشادت مردی هایش همچنان در دفتر خاطرات این مرز و بوم به یادگار خواهد ماند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصویری از بوسه حسن روحانی بر پیشانی رهبر انقلاب + عکس
  • (تصاویر) علی دایی بر پیشانی این زن بوسه زد
  • معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین
  • عزیمت مادران و دختران اصفهانی برای تجدید پیمان با سردار دل‌ها به کرمان
  • استخدام زنان زندانی ایرانی در یک کارخانه بستنی
  • پرونده باز بابک زنجانی در افکار عمومی/مهار تورم دغدغه کهنه اقتصاد/ زنان و دختران چگونه قربانی بستر مجازی می‌شوند؟
  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • سبک زندگی ایرانی اسلامی باید ترویج شود/لزوم معرفی دختران موفق کرد
  • طرح «دختران حاج قاسم» نمونه یک کار فرهنگی موثر است