Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@03:12:18 GMT

خانه چند سلبریتی هالیوودی در آتش سوخت

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۰۴۱۴

خانه چند سلبریتی هالیوودی در آتش سوخت

رکنا: خانه ستارگان هالیوود در کالیفرنیا سوخت. شما هم حتماً خبر آتش‌سوزی گسترده در ایالت کالیفرنیای آمریکا را شنیده‌اید. جالب است بدانید برخی ویلاها و خانه‌های ستارگان سینما و هالیوود نیز در این منطقه بوده که در اثر این رویداد از بین رفته است.

خانه ستارگان هالیوود در کالیفرنیا سوخت. شما هم حتماً خبر آتش‌سوزی گسترده در ایالت کالیفرنیای آمریکا را شنیده‌اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب است بدانید برخی ویلاها و خانه‌های ستارگان سینما Cinema و هالیوود نیز در این منطقه بوده که در اثر این رویداد از بین رفته است.

در این آتش‌سوزی که به منطقه مالیبو رسیده، برخی از سلبریتی‌های ثروتمند هالیوودی، خانه‌هایی گران‌قیمت داشته‌ که از دست‌ داده‌اند.

همچنین لوکیشن سریال معروف شبکه HBO یعنی West world نیز در آتش سوخته است. خسارات به‌گونه‌ای بوده که کل لوکیشن از بین رفته است.

این استودیوی فیلمسازی شاهد فیلمبرداری و تولید فیلم‌ها و سریال‌های محبوبی چون پزشک Doctor دهکده، فیلم تک‌تیرانداز آمریکایی، و The Love Bug، بوده است.

کیم کارداشیان و خواهرش کلویی، هر دو ویلایشان را در این این آتش سوزی ازدست‌ داده‌اند. اورلاندو بلوم بازیگر Actor ستاره فیلم‌های دزدان دریایی کاراییب هم از بازیگرانی است که خبر از آتش گرفتن خانه‌اش داده و برای آتش‌نشانان دعا کرده است. خانه مادری بلا و جیجی حدید، مدل‎های مشهور هم در این حادثه Incident به‎طور کامل از بین رفته است.

لیدی گاگا، خواننده نیز در این منطقه ویلایی داشته است که به نظر می‌رسد از بین رفته باشد. خانه جرارد باتلر، هنرپیشه فیلم "نجات رئیس جمهور روسیه توسط آمریکایی ها" نیز به طور کامل در آتش سوخت.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید
*برترین ها

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زن جوانی هنگام همخوابی با شوهرش فلج شد ! +عکس تجاوز 4 جوان به حنا 21 دختر ساله در جنگل + عکس حناچی شهردار تهران شد تجاوز به دختر مشهدی در پستوی شیطانی یک فروشگاه دابسمش جنجالی پسر بسیجی در سوریه + فیلم پرتاب سگ به سمت مامور پلیس! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اعتراف یک زن به قتل مادر و خواهرش / صحنه خودکشی لو رفت+ عکس قیمت خودروهای دست دوم خارجی با دلار 15 هزار تومان ! + جدول اعتراض به تخریب خانه ها در محله ده ونک تهران + فیلم نقشه شرم آور پیرمرد بازنشسته برای تکنسین های اورژانس+عکس ابر قهرمان‌ سینما درگذشت + عکس 2 مالخر ماموران پلیس را به لانه موش های خلافکار مشهد بردند + عکس زیبایی دائمی به چه قیمتی ؟! آیا تا به حال چشم زمین را دیده اید؟! + عکس مخوف

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه سینما Cinema سریال پزشک Doctor فیلم بازیگر Actor حادثه Incident خواننده آتش سوزی هالیوود کالیفرنیا آمریکا آتش عکس فیلم ایران دختر قتل زندگی پدر مصدوم مردم پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۰۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در محمدشهر

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسنعلی پارسافر گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین گشت زنی در منطقه محمدشهر کرج به یک دستگاه خودروی نیسان تانکردار مشکوک شدند و جهت بررسی دقیق‌تر آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز افزود: پس از متوقف شدن خودرو، مأموران پلیس ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و در بازرسی، دو هزار لیتر سوخت از نوع نفت سفید و خارج از شبکه قانونی توزیع را کشف کردند. ارزش سوخت قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه حدود یک میلیارد ریال برآورد شده است.

وی خاطرنشان کرد: قاچاق پدیده شومی است که آسیب‌های فراوانی به اقتصاد جامعه وارد می‌کند و مانعی برای رشد تولید محسوب می‌شود. شهروندان می‌توانند برای جلوگیری از قاچاق و هدر رفت سرمایه‌های ملی، هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6058320

دیگر خبرها

  • ممانعت از خدمت رسانی جایگاه سوخت دهلران به بهانه رعد و برق
  • کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در محمدشهر
  • قیام الهی سلبریتی‌ها! + فیلم
  • اطلاعیه مهم دولت درباره کارت سوخت
  • اولین پیام بهاری تلویزیون: صداوسیما شکست خود را پذیرفت
  • اولین پیام بهاری سال 1403: صداوسیما شکست خود را پذیرفت ؛ مبارکه ...
  • (تصاویر) سلبریتی‌های ثروتمند هالیوود که برای خرید خانه وام گرفته‌اند
  • پیگیری کمبود سوخت در جایگاه‌های پخش فرآورده‌های نفتی کرمان
  • صف‌های ِ طولانی سوخت گیری ِ ناوگان ِ حمل بار در آخرین روز‌های سال
  • کمبود نازل‌های سوخت در جایگاه‌های توزیع سوخت زابل