Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه شهرستان سنندج گفت: سپاه در راستای اجرای طرح کرامت ۲ در محلات حاشیه‌نشین این شهرستان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند. ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲ استانها کردستان نظرات

سرهنگ حسن عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، با اشاره به اجرای طرح کرامت 2 در راستای اصلاح و مقابله با برخی آسیب‌های اجتماعی بااولویت «اعتیاد و موادمخدر» در 9 محله حاشیه‌نشین این شهرستان اظهار داشت: در این راستا شش گام «شناسایی، بسترسازی، تبلیغات و آگاه‌سازی، اقدام قاطع، درمان و صیانت» برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در قالب اجرای طرح کرامت2، ده عنوان برنامه برای محلات حاشیه‌نشین سنندج تدوین شده که حمایت از فعالیت‌های فرهنگی با محوریت مسجد، فضاسازی تبلیغی باهدف آگاه‌سازی، برگزاری مراسمات و مسابقات مذهبی و دینی در مساجد، برگزاری کلاس‌های قرآنی با موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، استقرار روحانی در محلات حاشیه‌نشین، برگزاری همایش‌های روشنگری ویژه والدین دانش‌آموزان، اعزام اکیپ‌های درمانی رایگان و ارائه خدمات درمانی بااستفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی بسیج جامعه پزشکی به 2650 نفر از جمله اقدامات اساسی در این حوزه است.

فرمانده سپاه شهرستان سنندج تصریح کرد: تأسیس کتابخانه در مناطق حاشیه‌نشین، برگزاری برنامه‌های شاد، برگزاری مسابقات فرهنگی، احداث خانه عالم، خانه محروم، مسجد، ایجاد پارک، حل مشکل فاضلاب روستایی، برگزاری جلسات مشاوره تحصیلی ویژه دانش‌آموزان و هدایت تحصیلی، کلاس‌های آموزشی و مشاوره خانواده و مهارت زندگی و توسعه فعالیت‌های ورزشی و تفریحی از دیگر اقدامات انجام شده در راستای طرح کرامت 2 در این شهرستان است.

سرهنگ عسکری افزود: برای شناسایی معتادین و پاک‌سازی محلات حاشیه‌نشین سنندج در قالب اجرای طرح کرامت 2 از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

انتهای پیام/ش

R7848/P1377/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۰۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ تهران با اشاره به استمرار فعالیت طرح ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در این منطقه گفت: با دستور شهردار تهران و با هماهنگی اداره آسیب‌های اجتماعی، یگان حفاظت، شهرداران نواحی، معبربانان و رابط قضائی، برنامه ریزی لازم جهت ساماندهی افراد جامعه هدف در سطح منطقه به طور مداوم پیگیری می‌شود

وی با اشاره به تداوم طرح افزود: در این طرح، محل‌های تجمع افراد آسیب دیده اجتماعی شناسایی و ضمن جمع آوری و انتقال این افراد به مراکز ذیصلاح، نقاط مذکور مسدود و از کلونی معتادان متجاهر پاکسازی می‌شود.

کد خبر 6081823

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت در کشور
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای فاز سوم پروژه‌‎های زودبازده
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در تهران
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • راه اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه محلات حاشیه نشین گلستان
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • نشست ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دنا
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در سنندج + فیلم
  • دف‌نواز سنندجی: مسئولان حمایت از دف‌نوازی را دریغ نکنند