Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ حمید باقری مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان گفت: اردوی تدارکاتی تیم فوتبال سپاهان در جزیره کیش برگزار نمی شود و به احتمال زیاد طلایی پوشان در یک تورنمنت بین المللی فوتبال در یکی از کشورهای شرق آسیا حاضر می شود .
سپاهان با نتایج خوبی که در این فصل گرفته، در هفته دوازدهم با ۲۵ امتیاز بعد از پدیده در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان تورنمنت بین المللی احتمال حضور تیم فوتبال سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۰۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار مدال نقره و برنز بوکسورهای ایران در باکو

به گزارش "ورزش سه"، تورنمنت جاده ابریشم که یکی از تورنمنت‌های قدیمی و مطرح جهان است از روز یکشنبه به میزبانی جمهوری آذربایجان و در باکو آغاز شد و عصر امروز پنجشنبه با برگزاری مبارزات نهایی اوزان مختلف به پایان رسید. تیم ایران با ۶ بوکسور در این مسابقات حضور یافت که در نهایت به دو مدال نقره و دو برنز رسید‌.

*در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی پرویزی که پیش از این حریفانی از قزاقستان و روسیه را شکست داده بود، در فینال به مصاف "اصیل‌بیک‌ جلیل‌اوف" ازبکستانی رفت که نتوانست حریف را شکست دهد و نقره گرفت.

*در وزن ۶۷ کیلوگرم، مهدی امیری که مشتزنانی از قرقیزستان و جمهوری آذربایجان را از پیش‌رو‌ برداشته بود در مبارزه پایانی با "الکساندر زیریانوف" از روسیه روبه‌رو شد و با وجود ارائه مبارزه‌ای‌ نزدیک، با رای داوران بازنده شد و مدال نقره را از آن خود کرد.

پیش از این مصطفی ریگی در وزن ۵۴ کیلوگرم و کسری طهماسبی در وزن ۷۱ کیلوگرم، به  مدال برنز رسیدند. باقر فرجی و روزبه صفری دیگر بوکسورهای ایران در تورنمنت جاده ابریشم بودند که از دور مسابقات کنار رفتند.

بوکسورهای ایران برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک پاریس که اوایل خردادماه‌ در تایلند برگزار خواهد شد، آماده می‌شوند.

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرینات پرسپولیس در غیاب ملی پوشان
  • چهار مدال نقره و برنز بوکسورهای ایران در باکو
  • بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال
  • ادامه تمرینات پرفشار سپاهان بدون ملی‌پوشان
  • فوتسالیست جاجرمی به همراه تیم ملی به تورنمنت ویتنام اعزام شدند
  • (عکس) بلایی که چمن مصنوعی سر ملی‌پوشان آورد!
  • خیبر خرم آباد مهمان تیم فوتبال خوشه طلایی‌ مشهد
  • مهاجری خندان‌تر از همیشه در شهر خاطره‌انگیز (عکس)
  • عکس| بلایی که چمن مصنوعی سر ملی‌پوشان آورد!
  • رکورد تماشاگران بازی فوتبال در ایران زده خواهد شد!