Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@20:25:34 GMT

درخواست مسلمانان برای نفرین کفار و عکس العمل پیامبر(ص)

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۰۵۵۰

درخواست مسلمانان برای نفرین کفار و عکس العمل پیامبر(ص)

‍‍‍‍‍‍

حجت‌الاسلام حسین انصاریان به بیان روایتی از درخواست مسلمانان برای نفرین کفار و عکس‌العمل پیامبر اکرم (ص) اشاره می‌کند. ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، وقتی نامی از جنگ احد می‌آید، یاد دلاوری‌های مولایمان امیرالمومنین (ع) و حضرت حمزه سیدالشهداء (ع) دوباره زنده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جنگ عموی پیامبر (ص) و تعدادی از مسلمانان حاضر در سپاه پیامبر (ص) به شهادت رسیدند. درباره نحوه شهادت ایشان چنین نقل شده است: فردی به نام «وحشی بن حرب» به دستور هند همسر ابوسفیان ملعون در میدان جنگ با نیزه‌ای به سینه مبارک آن حضرت زد و او را شهید کرد. وقتى خبر به هند رسید، آن خبیث دستور داد سینه آن حضرت را بشکافد و جگر او را بیرون آورد. وقتی پیامبر (ص) عمویشان را با آن وضع دیدند، گریستند و عباى مبارکشان را روى او کشیدند که خواهرش صفیه او را به آن حال نبیند و فرمودند: یا عم رسول الله و اسد الله و اسد رسوله ؛ یا فاعل الخیرات، کاشف الکربات. امیرالمؤمنین و فاطمه زهرا (س) و صفیه و دیگران بر آن حضرت گریستند (بحار الانوار، ج 20 ص 55) .

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین حسین انصاریان به بیان روایتی از درخواست مسلمانان برای نفرین کفار و عکس العمل پیامبر اکرم (ص) اشاره می‌کند.

انتهای پیام/

R1410/P1013149/S4,37/CT16 واژه های کاربردی مرتبط پیامبر اکرم (ص)| رسول اکرم اهل بیت علیهم السلام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیامبر اکرم ص رسول اکرم اهل بیت علیهم السلام پیامبر اکرم ص رسول اکرم اهل بیت علیهم السلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۰۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسول الله (ص) محور وحدت هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام احمد زمانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در مدینه در هتل منازل الزهرا میهمان زائران عمره‌گزار اهل سنت از کرمانشاه بود.

در این دیدار ابتدا مسئولان کاروان ضمن خوشامدگویی به حجت الاسلام زمانی، از زحمات بعثه رهبری و سازمان حج و زیارت برای برقراری سفرهای عمره تشکر کردند.

در ادامه، حجت الاسلام زمانی در سخنانی از رسول اکرم (ص) به‌عنوان محور وحدت نام برد و اهمیت مودت با اهل بیت را یادآور شد.

وی با اشاره به حدیث" من صلی معهم فی الصف الاول کان کمن صلی خلف رسول الله فی الصف الاول-کسی که در صف اول نماز جماعت اهل سنت شرکت کند، مانند آن است که در صف اول پشت سر پیامبر (ص) نماز خوانده باشد" از قول امام صادق (ع) اهتمام اهل بیت به وحدت را یادآور شد.

کد خبر 6097426

دیگر خبرها

  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • حج امسال، حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند / یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • درخواست جالب از علیرضا دبیر درباره رسول خادم
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو
  • رسول الله (ص) محور وحدت هستند
  • آیت‌الله رمضانی: اسلام گنج وجودی انسان را معرفی می‌کند / ویژگی‌های مسلمان واقعی براساس روایات اهل‌بیت(ع)
  • امروز برائت از کفار، همان مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است
  • برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز طی روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه
  • (ویدئو) حضور اکرم خدابنده به همراه رسول خادم، در کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان