Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-23@12:54:02 GMT

اعمال بخشودگی دوبرابری جرائم رانندگی

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۰۶۴۴

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه سرهنگ "فضل الله شیری" رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی استان گفت: براساس اعلام پلیس راهور ناجا، رانندگان که مشمول دوبرابری جرایم رانندگی تا آخر سال ۹۶ شده اند تا پایان آذرماه فرصت دارند که برای تسویه اصل جرایم رانندگی خود اقدام کنند.
وی افزود: چنانچه اشخاصی که خودروی آن‌ها دارای صورت وضعیت خلافی باشد و در مدت زمان معین شده نسبت به تسویه اصل جرائم خود اقدام نکنند پس از پایان آذر ماه مجددا جرائم الصاقی و تسلیمی آنان مشمول دو برابری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ شیری تصریح کرد: رانندگان در صورت اعتراض به مبلغ جریمه تا مبلغ ۱۰ میلیون ریال می‌توانند نسبت به تشکیل پرونده جهت بررسی به مراکز پلیس ۱۰+ مراجعه کنند.
وی ادامه داد: در صورتی که مبلغ جریمه بیش از ۱۰ میلیون ریال است می‌توانند به واحد اجرائیات پلیس راهور مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کرمانشاه راهنمایی و رانندگی جریمه رانندگی اصل جرائم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۰۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند

محمدحاجی حسینی در جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان هامون، اظهار کرد: جشن‌های گلریزان تبلور همدلی، سخاوتمندی و منش کریمانه است.

وی با بیان اینکه هر جایی که اتحاد داشتیم با موفقیت همراه بوده، افزود: جمع آوری و هدایت کمک‌های مردمی در جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، عملی خداپسندانه و رضایت عامه مردم و عاقبت بخیری را در پی دارد.

فرماندار هامون ضمن قدردانی از خیران و نیکوکاران شهرستان هامون، خاطرنشان کرد: مردم شریف هامون در کمک به همنوعان و دستگیری از نیازمندان همیشه پیش قدم و حضور چشمگیری داشتند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی
  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • خیران سیستانی یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق «پلیس من» فراهم شد
  • امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق پلیس من فراهم شد
  • کشف ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در بهبهان