Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@21:06:38 GMT

63 طرح اشتغال پايدار در قاينات اجرا شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۰۶۵۱

63 طرح اشتغال پايدار در قاينات اجرا شد

خبرگزاري آريا - بيرجند - ايرنا - فرماندار قاينات گفت: از ابتداي امسال تاکنون 63 طرح اشتغال پايدار روستايي و عشايري با پرداخت هشت ميليارد و 270 ميليون تومان در شهرستان اجرا شد.

محمد کريمي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين طرح ها در زمينه هاي کشاورزي، دامداري، صنايع دستي و صنعت اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: 291 طرح اشتغال پايدار روستايي و عشايري در کميته فني اشتغال شهرستان بررسي و از اين تعداد 280 طرح براي دريافت تسهيلات به بانک ها معرفي شده است.
فرماندار قاينات گفت: در تلاش هستيم در مرحله دوم تسهيلات اشتغال روستايي و عشايري سهمي بيشتري را براي اين شهرستان جذب کنيم.
وي تاکيد کرد: بايد اهتمام ويژه و تلاش جمعي را براي جذب اعتبارات و استفاده بهينه از اين فرصت به منظور اشتغالزايي و رفع مشکلات معيشتي جامعه به کار گيريم.
فرماندار قاينات گفت: عزم دولت براي تحقق اشتغال و توسعه روستايي جدي است و با ارائه تسهيلات کم بهره و ديگر حمايت هاي جانبي به دنبال افزايش توليد و اشتغال روستاييان است.
وي افزود: بايد با حمايت و تقويت توليد در روستاها در قالب حمايت از صنايع دستي، محصولات دامي و لبني و باغداري و توسعه صنعت گردشگري به ايجاد اشتغال پايدار دست پيدا کنيم.
توسعه اشتغال پايدار در مناطق روستايي و عشايري از طريق پرداخت تسهيلات به متقاضيان سرمايه گذاري، برنامه دولت تدبير و اميد است و سامانه کارا نيز براي اين منظور توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي راه اندازي شد.
در مرحله نخست تسهيلات اشتغال پايدار روستايي و عشايري 118 ميليارد تومان تسهيلات به استان خراسان جنوبي ابلاغ شد که به 139 ميليارد تومان افزايش يافت.
بنابر اعلام مسئولان از ابتداي امسال تاکنون در مرحله نخست تسهيلات اشتغال پايدار روستايي و عشايري بيش از 140 ميليارد ميليون تومان تسهيلات در خراسان جنوبي پرداخت شده و رتبه استان در کشور قابل قبول است.
همچنين بخش عمده تسهيلات اشتغال پايدار روستايي و عشايري جذب شده، مربوط به کشاورزي به ويژه حوزه صنايع تبديلي، گلخانه ها، واحدهاي دامي و زيربخش هاي مختلف بوده است.
شهر قاين مرکز شهرستان قاينات در 110 کلومتري بيرجند قرار دارد.
7556*3028
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۰۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در دیدار با سردار استکی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهدا (ع) با اشاره به پیشرفت طرحجهاد آبرسانی در دهستان‌های کوهستان و بهارستان شهرستان نائین که با همکاری قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) در حال پیشرفت است، گفت: این طرح با پیشرفت ۶۵ درصدی در حال اجرا است.

حسین اکبریان  افزود: در این طرح تا کنون ۶۰ کیلومتر خطوط انتقال آب اجرا شده و سه باب مخزن ذخیره آب با حجم ۲۵۰۰ متر مکعب با پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصد و پنج باب مخزن دیگر نیز در مرحله احداث قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا یک ماه آینده ۱۳ روستای این مجتمع به آب شرب پایدار متصل شوند.

در ادامه این نشست سردار جواد استکی، فرمانده قرار منطقه‌ای سیدالشهدا (ع) با ارائه گزارشی از روند اجرایی پیشرفت طرحو شرح مشکلاتی در مسیر اجرا، ضمن قدردانی از همکاری همه‌جانبه مجموعه آبفای استان اصفهان در پیشبرد عملیات اجرایی طرح تقدیر و بر رفع موانع اعتباری تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • افزایش چشمگیر سطح اجرا‌ها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایری لرستان
  • افزایش چشمگیر سطح اجراها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد
  • تمدید ثبت نام بیمه بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تا 31 اردیبهشت
  • نیروگاه خورشیدی برای مناطق عشایری ۵۰ خانواری استان نصب می شود
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی
  • بهره مندی ۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار
  • درخشش هنرمندان لردگانی در ششمین جشنواره آسمان هشتم