Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@22:16:26 GMT

آغاز هفته دوم لیگ تیراندازی بانوان از ۲۴ آبان ماه

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۰۶۸۶

آغاز هفته دوم لیگ تیراندازی بانوان از ۲۴ آبان ماه

رئیس سازمان لیگ تیراندازی از آمادگی ۹ تیم در لیگ دسته یک و ۷تیم در لیگ برتر بانوان برای برگزاری دومین هفته این رقابت‌ها خبر داد. ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱ ورزشی ورزش زنان رشته های ورزشی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، سید جعفر حسینی در خصوص برگزاری دومین هفته رقابت‌های لیگ تیراندازی کشور افزود: این مسابقات در هفته دوم لیگ دسته یک بانوان روز پنج شنبه 24 آبان ماه به میزبانی تیم باشگاه انقلاب آغاز می شود که 9 تیم، باشگاه انقلاب، سرفرازان سپاهان، مقاومت مرکزی، هیئت گرمسار، باشگاه البرز، هیئت کرمان، ساچمه بیژن، بازرگانی محمد نژاد مازندران به همراه ناجا در خط آتش قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در لیگ برتر بانوان نیز 56 ورزشکار در قالب 7 تیم، ناجا ، هیئت خراسان رضوی، هیئت همدان، نزاجا، باشگاه مقاومت، هیئت قزوین و هیئت قم به میزبانی تیم هیئت تیراندازی ناجا روز جمعه 25 آبان ماه پا به میدان خواهند گذاشت.

رئیس سازمان لیگ تیراندازی گفت: لیگ امسال با شیوه جدیدی برگزار می‌شود به طوری که تیم میزبان با سایر تیم‌های شرکت کننده به رقابت می‌پردازد و در پایان امتیاز تیم میزبان با سایر تیم ها محاسبه می شود.

حسینی اضافه کرد: برگزاری این مسابقات نیز طبق سال های گذشته با برگزاری فینال و مراسم اهدای جوایز نقدی به تیراندازان برتر هر رشته همراه خواهد بود.

انتهای پیام/

R7890/P1435/S3,32,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیراندازی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۰۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود شفیعیان به فینال ۵۰۰ متر کایاک بانوان

الناز شفیعیان به فینال رقابت‌های کایاک تک نفره ۵۰۰ متر بانوان مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک راه یافت.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزرای دانشجو، در ادامه مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک که در توکیو ژاپن در حال برگزاری است الناز شفیعیان به فینال رقابت‌های کایاک تک نفره ۵۰۰ متر بانوان راه یافت.

شفیعیان در مرحله نیمه نهایی کایاک تک‌نفره ۵۰۰ متر بانوان با حریفانی از تایلند، چین تایپه، هنگ‌کنگ و اندونزی رقابت کرد و با زمان ۲:۱۳.۲۵۹ دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و به فینال مسابقات راه یافت. در این رقابت نمایندگان تایلند و اندونزی به ترتیب دوم و سوم شدند.

فینال این ماده فردا صبح برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره لیگ مینی فوتبال کیش
  • آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود شفیعیان به فینال ۵۰۰ متر کایاک بانوان
  • برگزاری دومین دوره رقابت‌های طناب‌زنی نابینایان به مناسبت روز شیراز
  • نایب قهرمانی تیم کوراش بانوان نهاوند در رقابت‌های کشوری
  • رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی باکمان چین
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • رقبای ملی‌پوشان ایران مشخص شدند؛ آغاز رقابت‌ها از فردا
  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • آغاز رقابت دستجات آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • برگزاری لیگ شطرنج بانوان با حضور ۸ تیم