Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرناپلاس- فرماندار اهواز برگزارکنندگان تجمع‌های اخیر اهواز را کارگرانی معرفی می‌کند که حقوق عقب‌افتاده دارند و در همین حال تأکید دارد که مسئولان استانی با تجمع‌کنندگان با متانت و احترام برخورد کرده‌اند.

جمال عالمی‌نیسی فرماندار اهواز در گفت‌وگو با ایرناپلاس اظهار کرد:‌ روز یکشنبه گروه ملی صنعتی فولاد مقابل استانداری تجمع کرده بودند که حقوق معوقه خود را طلب می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهای قبل نیز تجمعلاتی از این دست برگزار شد که ما پیگیر مطالبات آنان هستیم.

او توضیح داد: متأسفانه وضعیت گروه ملی صنعتی فولاد خوب نیست و درآمد آن با هزینه‌اش همخوانی ندارد به همین دلیل حقوق‌ها دیر به دیر و با دو سه ماه تاخیر پرداخت می‌شود که این مسئله باعث شده است کارگران آن هرچند وقت یکبار تجمع کنند.

فرماندار اهواز درباره علت افزایش اعتراضات در این شهر گفت:‌ خوزستان استانی صنعتی است و عمده صنایع یعنی پتروشیمی‌‌ها هم در اهواز هستند، اکثر کارخانجات فولاد هم در اهواز هستند؛ به تبع این مسائل و مشکلات پیش می‌آید.

عالمی‌نیسی در همین حال تأکید کرد: ما فضا را برای تجمع‌کنندگان ناامن نکرده‌ایم. با کسی برخوردی نمی‌شود و کسی هم بازداشت نشده است.

او افزود: تا به حال چندین تجمع در اهواز برگزار شده که با همه آنان با متانت و احترام برخورد شده است و مسئولان نیز با آنان صحبت کرده‌‌اند.

**اداره کل اخبار چندرسانه‌ای**ایرناپلاس**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیاسی ایرناپلاس تجمع کارگری فرماندار اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۰۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد فرماندار بستان آباد ازوضعیت کشتارگاه نیمه صنعتی دام

علیرضا توری در بازدید از تنها کشتارگاه دام بستان آباد که با حضور مسئولان بهداشتی، دامپزشکی،محیط زیست و شهرداری صورت گرفت گفت: وضعیت بهداشتی عمومی و محوطه این کشتارگاه قابل قبول نبوده و نیازمند اصلاح و بهسازی است.

وی با بیان اینکه خودروی یخجال دارحمل گوشت و اصلاح سیستم پیش سرد واشتعال مسئولان فنی در این کشتارگاه ضروری است افزود:این کشتارگاه در محدوده جغرافیایی شهر بستان آباد قرار دارد باید هرچه زودتر به خارج از شهر انتقال یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برخورد قانونی دیوان محاسبات اردبیل با تضییع کنندگان بیت المال
  • هشدار به عرضه کنندگان آیفون قاچاق؛ برخورد‌ها تشدید خواهد شد
  • علت ممنوعیت واردات آیفون ۱۴ و ۱۵ | هشدار جدی به عرضه کنندگان آیفون قاچاق
  • نویدکیا جایگزین منتظر محمد را پیدا کرد!
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • جشن بزرگ کارگری در میبد
  • انتقاد فرماندار بستان آباد ازوضعیت کشتارگاه نیمه صنعتی دام
  • مردم چناران به شکرانه عملیات وعده صادق تجمع کردند
  • عکس/ تجمع مردم اهواز در حمایت از عملیات وعده صادق
  • تحول ساختار تولید ذوب‌آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال