Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@21:30:45 GMT

توضیح درباره اختلال در پرواز کیش - تهران

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۰۸۴۰

بازگشت به درج خبر منتشره تحت عنوان " نقص فني در پرواز كيش‌- تهران/ بازگشت‌ هواپيما بعد از 15 دقيقه پرواز " مقتضي است برابر قانون مطبوعات نسبت به انتشار پاسخ مديريت روابط عمومي كيش اير اقدام نماييد .

مديريت روابط عمومي كيش اير ضمن عرض پوزش از مسافرين محترم پروازي بابت تاخير پرواز شماره ٧٠٥٤مسير كيش - تهران جهت تنوير اذهان علت تاخير بوجود آمده را به اطلاع ميرساند:

١- پرواز شماره.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

٧٠٥٤كيش اير در ساعت ١٧٣٠ جزيره كيش را به مقصد تهران ترك نمود
١٠ دقيقه پس از انجام پرواز خلبان با بروز نقص فنی در سيستم الكترونيكي شركت مواجه و بمنظور رعايت اصول ايمني تصميم به بازگشت به فرودگاه جزيره كيش مينمايد.

٢-پس از فرود هواپيما به جزيره كيش با توجه به مشخص بودن علت نقص فني و اعلان مهندسين جهت رفع عيب در زمان كوتاه مسافرين محترم پروازي درخواست ترك هواپيما را نموده كه بلافاصله اقدامات لازم بمنظور جابجايي و انتقال مسافرين به سالن ترانزيت فرودگاه توسط عوامل ايستگاهي صورت ميپذيرد.

٣- شايان ذكر است برخلاف اظهارات ذكر شده در خبر هيچ ممانعتي جهت خروج مسافرين از هواپيما بعمل نيامده است.

۴- هواپيما پس از رفع نقص و پاسخگويي عوامل ايستگاه به مسافرين درخصوص علت تاخير در ساعت ٢٠:٢٥فرودگاه كيش را ترك و در ساعت ٢٢:٠٠در فرودگاه مهرآباد تهران بسلامت مي نشيند.

۵- درخاتمه ضمن عرض پوزش مجدد از مسافرين محترم پرواز ٧٠٥٤ يادآوري مينمايد رسالت كليه شركتهاي هواپيمايي منجمله كيش اير برقراري پرواز با لحاظ اصل ايمني ميباشد در مواقعي كه پرواز بدليل نقص فني دچار تاخير ميگردد هرگونه اغماض و تعجيل ميتواند عواقب ناخوشايند و جبران ناپذير را بدنبال داشته باشد لذا حفظ آرامش مسافرين محترم مهمترين عامل موثر جهت انجام پرواز ايمن توسط عوامل فني و پرواز ميباشد .

منبع: تابناک

کلیدواژه: کیش ایر نقص فنی پرواز کیش تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۰۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟

آپارتمان‌های بازار مسکن کلان‌شهر‌ها فارغ از تفاوت قیمتی با تهران، در متراژ هم با وضعیت مسکن پایتخت اختلاف چشمگیر دارد.

به گزارش دنیای اقتصاد، در بازار مسکن تهران، عمده تقاضا برای واحد‌های مسکونی با مساحت زیر ۸۰ مترمربع است که البته طی سال‌های اخیر به تناسب این مدل گرایش به خرید خانه، ساخت‌وساز‌ها نیز تا حدودی به سمت ساخت واحد‌های مسکونی یک خواب و حداکثر دو خواب پیش رفته است.

اما در کلان‌شهر‌ها هم ساخت و ساز‌ها دارای مساحت سه‌رقمی است و هم تقاضا کماکان واحد مسکونی بزرگ را مطالبه می‌کند.

در کلان‌شهر تبریز، متوسط قیمت مسکن بر اساس قیمت پیشنهادی فروشنده‌ها حدود ۳۵ میلیون تومان در مترمربع است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت مسکن در مناطق مختلف تبریز را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • نتایج عیارسنجی مصنوعات طلا در سطح بازار اعلام می شود
  • تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • قیمت جت شخصی چند؟
  • خرید جت؛ جنجال بر سر یک قانون ۲۰ ساله!
  • اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی