Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: دومین محموله گوشت گرم به وزن هشت تن از افغانستان وارد این استان شده است.

به گزارش قدس آنلاین، سید احمد دلقندی افزود: نخستین محموله ۹ تنی گوشت گرم هفته پیش وارد و در سطح بازار خراسان رضوی برای مصرف عموم توزیع شده بود.

وی ادامه داد: برای تامین گوشت قرمز مورد نیاز مردم از بازارهای مختلف، واردات به میزان لازم صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واردات گوشت گرم از استرالیا نیز ادامه دارد و در این چارچوب امسال تاکنون ۳۷۲ تن گوشت گرم وارداتی در بازار خراسان رضوی توزیع شده است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: همچنین واردات گوشت قرمز از کشورهای آسیای میانه در حال پیگیری است تا گوشت مورد نیاز استان از چند بازار تامین شود.

وی حجم مصرف روزانه گوشت قرمز را در خراسان رضوی ۶۰ تن اعلام و بیان کرد: از میزان سه تن با گوشت گرم وارداتی و گوشت منجمد با هدف تنظیم بازار تامین می شود و بقیه آن تولید داخل استان است.

 منبع: ایرنا

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: واردات گوشت گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۰۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۱۸۰ پرونده تخلف صنفی در خراسان جنوبی

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از تشکیل ۱۸۰ پرونده تخلف صنفی در ایام نوروز به ارزش ۹.۳ میلیارد ریال در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از بیرجند، احمد آریافر امروز در ستاد اجرای خدمات سفر استان خراسان جنوبی با اشاره به انجام بیش از دو هزار بازدید در ایام نوروز اظهار داشت: 180 پرونده با ارزش 9.3  میلیارد ریال در این بازدیدها تشکیل شد.

وی با بیان اینکه 300 تن آرد نیز بین سیاه چادرهای نوروزی در سطح شهرستان‌های خراسان جنوبی توزیع شد، افزود: در نظارت و پایش انبارها، یک انبار با 12 تن آرد و هشت تن روغن کشف شد که متعلق به یکی از واحدهای صنفی بود که موجودی انبار خود را در سامانه ثبت نکرده بود که در حال بررسی است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: مردم در حال حاضر بیشتر دنبال کیفیت هستند و با وجود پیش‌بینی سازمان جهاد سازندگی استان، کمبود شدید میوه تنظیم بازار داریم و 200 تن میوه خریداری شده برای نوروز کم بوده است.

آریافر تصریح کرد: میوه‌های خریداری شده، سوت بندی شدند و به دلیل وجود تقاضا در بازار از چهارم فروردین میوه تنظیم در بیرجند نبود.

وی از نبود ذخیره سازی گوشت قرمز در کشور برای نوروز خبرداد و افزود: سهمیه 20 تنی گوشت قرمز  تهیه شده هم برای استفاده در شب‌های قدر در اختیار هئیت‌های مذهبی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ 251/

دیگر خبرها

  • کشف ۹۷ کیلو و ۸۰۰ گرم مخدر تریاک در شهرستان داورزن
  • تایید کشف گوشت خر در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی | این گوشت توسط مسافران مصرف شد؟
  • ماجرای حمل گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد چه بود؟ +عکس
  • کشف گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد قدیمی است! + عکس ها
  • گفت‌وگوی تلفنی استاندار خراسان رضوی با والی هرات
  • تشکیل ۱۸۰ پرونده تخلف صنفی در خراسان جنوبی
  • قیمت گوشت قرمز امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • ۶۷۴ هزار خودرو وارد خراسان رضوی شد
  • امسال نیازی به واردات گوشت قرمز نداریم
  • ۵۰۰ تن گوشت قرمز وارد استان بوشهر شده و در حال توزیع است