Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا - ساختمان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با حضور وزیر ورزش و جوانان در اهواز به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا صبح روز سه شنبه ساختمان جدید اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، مدیر کل ورزش و جوانان و برخی از مسئولان ورزش استان در اهواز به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کار شروع ساخت این ساختمان اداری از سال 89 آغاز شد و تا سال 97 به پایان رسید ؛ برای ساخت این پروژه مبلغ 35 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شد.
ساختمان جدید اداره کل ورزش و جوانان یک هزار و 800 مترمربع در چهار طبقه است.
ساختمان هتل ورزش خوزستان نیز امروز با حضور وزیرورزش و جوانان به بهره برداری رسبد، این ساختمان با یک هرار و 200 مترمربع زیربنا و با صرف 20 میلیارد ریال اعتبار ساخته شده است .
کار تکمیل ساخت این هتل که 12 سال نیمه کاره مانده بود از سال 96 از سرگیری شد و سال 97 به پایان رسید .
استخر آزادی اهواز یکی دیگر از پروژه های نیمه کاره و رها شده ، که ساختمان آن هشت سال نیمه تمام مانده بود و درسال گذشته از سرگیری شد، با حضور مسعود سلطانی فر به بهره برداری رسید.
عملیات اجرایی این استخر با 2 هزار و 500 مترمربع زیربنا در سال جاری به پایان رسید و برای ساخت آن 30میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شد.
وزیر ورزش و جوانان همچنین از ساختمان در دست ساخت هیات های ورزشی و خوابگاه هیات بسکتبال استان بازدید کرد.

9879/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش وزير ورزش خوزستان اداره كل ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۰۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید

به گزارش خبرنگار مهر، اداره ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر به همراه هیئت‌های دوچرخه سواری، کوهنوردی و ورزش‌های همگانی همایش منطقه‌ای گسترده ای را ساعت ۶ صبح روز جمعه هفتم اردیبهشت به یاد ورزشکار فقید زنده یاد علیرضا خداشناس برگزار می‌کند.

اداره ورزش و جوانان شهرستان عجب شیر تا فردا چهارشنبه ثبت نام خود از این همایش ورزشی را ادامه خواهد داد. تاکنون استقبال گسترده ای از این همایش شده است که نگاه اهالی ورزش دوچرخه سواری در رشته کوهستان را به خود اختصاص داده است.

زنده یاد علیرضا خداشناس یکی از برجسته‌ترین ورزشکاران استان آذربایجان شرقی بود که آبان ماه سال گذشته در یک سانحه ورزشی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

کد خبر 6086861

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • مدرسه استثنایی دهگلان صاحب زمین چمن می شود
  • اجرای ۱۰ طرح راهسازی با ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار در استان همدان
  • بهره برداری و صدور ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاه در اهواز
  • بهره برداری از ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی در کرمان 
  • تقدیر شهرداری اهواز از حمایت‌های شركت نفت و گاز كارون
  • برگزاری تور ماه عسل وصال شیرین