Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@22:48:09 GMT

پیشرفت 70 درصدی استادیوم 60 هزار نفری الخور(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۱۰۱۱

فدراسیون فوتبال قطر در فاصله سه سال و اندی تا میزبانی از بزرگ ترین تورنمنت فوتبال جهان سخت در حال تلاش برای ساخت ورزشگاه های رویایی است.

به گزارش "ورزش سه"، ساخت 8 ورزشگاه مدرن در دستور کار کمیته میزبانی جام جهانی 2022 قطر قرار گرفته که یکی از این ورزشگاه ها در منطقه الخور با معماری خاص و نشات گرفته از زندگی سنتی مردم این کشور در حال ساخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ورزشگاه 60 هزار نفری الخور که بیشتر به خاطر نمای بیرونی خود شهرت پیدا کرده است نمادی از چادرهای قدیمی مردم کشور قطر در دل کویر بود که نه تنها در گرمای وحشتناک این کشور محیطی خنک برای ساکنان رقم می زد بلکه در دل توفان های شن صحرای قطر مانع آسیب رسیدن به ساکنین می شد از همین رو سران قطری برای نشان دادن آداب و سنت های زندگی اجتماعی شان با حساسیت بیشتری ساخت این ورزشگاه را پیگیری کردند.


در جدیدترین تصاویر منتشر شده از روند ساخت این ورزشگاه زیبا مسئولان و پیمانکار پروژه از پیشرفت 70 درصدی تنها بعد از 9 ماه از آغاز پروژه خبر دادند و مدعی شدند با این روند ورزشگاه الخور در میانه های سال 2019 یعنی دو سال زودتر از جام کنفدراسیون ها به بهره برداری خواهد رسید تا تحویل مقامات اجرایی فیفا شود.

 

 

 

 

 

 

قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۱۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی لرستان

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، یاسر اکبریان امروز در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به پیشرفت فیزیکی مناسب طرح جهاد آبرسانی استان توضیح داد: پیشرفت فیزیکی طرح در حال حاضر ۷۰/۲۵ است.

به گفته وی آبرسانی به ۷۰ روستای استان در قالب طرح جهاد آبرسانی انجام شده است و مابقی تا پایان دولت سیزدهم انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: با اجرای این طرح تعداد ۱۲۵ روستا با جمعیتی معادل ۷۱ هزار نفر تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان لرستان قرار خواهند گرفت.

اکبریان بیان کرد: با رایزنی انجام شده در سطح وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفا کشور تلاش خواهیم کرد تعداد روستاهای برخوردار از این طرح را افزایش دهیم، پیش بینی ما این است که در مجموع این روستاها به ۳۰۰ مورد برسد.

به گفته وی قرار داد فاز دوم طرح جهاد آبرسانی استان به زودی نهایی می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903356

دیگر خبرها

  • بارسا مجوز گرفت: نوکمپ با یک سورپرایز ساخته می‌شود
  • ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور
  • فیلم| صدام حسین در ورزشگاه آزادی | خشم کاربران از اقدام تماشاگر
  • پیشرفت ۷۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی لرستان
  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • توهین در آزادی، فرصتی دوباره برای احیای حقوق زنان در ورزشگاه‌ها
  • کیهان مدعی شد: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟
  • کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها غلط بود؟
  • نتیجه‌ای‌که قابل پیش‌بینی بود