Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رسانه صهیونیستی می‎گویند که جنبش حماس هشدار داده در صورتی که اسرائیل به حملات خود ادامه دهد اهداف بعدی موشک‌های مقاومت شهرهای اشدود و بیرشوا خواهند بود. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، رسانه‎های صهیونیستی خبر دادند حماس پیش هشدار داده در صورتی که اسرائیل به حملات خود ادامه دهد اهداف بعدی موشک‌های حماس اشدود و بیرشوا خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این رسانه‌ها همچنین فاش کردند که سامانه گنبد آهنین فقط توانست ۱۰۰ موشک از ۳۷۰ موشک شلیک شده از نوار غزه را ردگیری کند.   در همین حال جروزالم پست نوشته است که در همین راستا کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی ساعت نه صبح امروز نشستی امنیتی برگزار خواهد کرد.   شمار شهدای فلسطینی دور جدید حملات روز سه شنبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۴ تن افزایش یافت.
بنا به اعلام المنار، اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین گفت یک فلسطینی که در اثر حملات رژیم صهیونیستی به شهر رفح زخمی شده بود، به شهادت رسید.
حملات صهیونیست‌ها در طول شب گذشته با هدف قرار دادن یک ایستگاه پلیس و دو ساختمان مربوط به حماس ادامه یافت. تلفاتی از این حملات گزارش نشده است.
رژیم صهیونیستی در ساعات پایانی روز دوشنبه پس از عملیات موشکی حماس به شهرک‌های صهیونیست نشین، حملات هوایی علیه غزه را آغاز کرد.
در جریان این دور از حملات ۴ تن شهید و ۹ تن زخمی شدند.
ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد از روز دوشنبه تاکنون ۳۰۰ موشک از غزه پرتاب شده است که در نتیجه آن ۲۹ صهیونیست زخمی شده اند. یک سرباز این رژیم نیز به دلیل جراحات وارده در شرایط بدی به سر می‌برد.   العربیه گزارش داد که در نتیجه حملات موشکی نیروهای مقاومت به ساختمانی در شهر عسقلان در جنوب فلسطین اشغالی، ۲ صهیونیست به هلاکت رسیدند.   فوزی برهوم، سخنگوی حماس به صهیونیست‌ها درباره پیامد‌های تجاوز به نوار غزه و تخریب خانه‌ها و مقر‌های دولتی در این منطقه هشدار داد.
برهوم با اشاره به هدف قرار گرفتن یک اتوبوس حمل و نقل نظامیان صهیونیست با موشک هدایت شونده، که نشانه آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با متجاوزان بوده و از گسترش دامنه درگیری‌ها خبر می‌دهد اعلام کرد مقاومت فلسطین ثابت کرده است قدرت انتخاب مکان و زمان و نوع اهداف را دارد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نوار غزه رژیم صهیونیستی حماس موشک حملات موشکی شهادت فلسطینیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۱۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد قربانیان جنگ غزه از ۳۴ هزار نفر گذشت

با ورود جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه به دویست و یکمین روز، ارتش این رژیم حملات شدیدی را علیه این منطقه انجام داد که منجر به شهادت تعدادی از فلسطینی‌ها شد.   به گزارش ایسنا، در این راستا وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: رژیم اشغالگر ظرف ۲۴ ساعت گذشته مرتکب ۶ کشتار در نوار غزه شد که ۷۹ شهید و ۸۶ زخمی برجای گذاشت.   در بیانیه این وزارتخانه آمده است: تعداد قربانیان جنگ غزه به ۳۴ هزار و ۲۶۲ شهید و ۷۷ هزار و ۲۲۹ زخمی رسید.   ارتش رژیم صهیونیستی از نیمه شب گذشته حملات شدیدی را علیه نوار غزه انجام داد که منجر به شهادت تعدادی از فلسطینی‌ها و زخمی شدن چند نفر دیگر شد.   خبرنگار المیادین در نوار غزه اعلام کرد بعد از حمله رژیم صهیونیستی به تعدادی از شهروندان در نزدیکی اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه چهار تن شهید شدند.   به گفته منابع، درگیری‌های شدیدی میان مقاومت فلسطین و نیروهای رژیم صهیونیستی در شمال النصیرات رخ داد و این رژیم یک بالگرد را برای حمله به اطراف این منطقه فرستاد.   همچنین در حمله رژیم صهیونیستی به منزلی در محله السلام در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه سه تن شهید و چند تن زخمی شدند.   وزارت بهداشت غزه روز سه‌شنبه اعلام کرد آمار شهدای جنگ غزه از هفت اکتبر به ۳۴ هزار و ۱۸۳ تن و تعداد زخمی‌ها به ۷۷ هزار و ۱۴۳ تن رسید.   رژیم صهیونیستی در ساعات اخیر حملات خود را علیه مناطقی در نوار غزه تشدید کرده است. توپخانه رژیم صهیونیستی محله الزیتون در جنوب شرق شهر غزه و اطراف محله تل الحوا در جنوب غرب این شهر را هدف قرار داد.   همچنین پهپادهای رژیم صهیونیستی در آسمان منطقه غرب شهر غزه به پرواز درآمدند.   به گفته خبرنگار المیادین حملات رژیم صهیونیستی شهر دیرالبلح در مرکز غزه و زمین‌های کشاورزی در منطقه الزوایده را هدف قرار داد که منجر به زخمی شدن تعدادی از شهروندان شد.   جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مناطق بیت لاهیا، شیخ زاید، بیت حانون و مناطق دیگری در شمال غزه را هدف قرار دادند.   در جنوب غزه نیز تانک‌های رژیم صهیونیستی مناطقی را هدف قرار دادند.   رسانه‌های صهیونیستی نیز گزارش دادند بعد از بیش از ۲۰۰ روز از جنگ غزه، ارتش هیچ کدام از اهداف خود را محقق نکرده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بمباران دوباره امدادگران غزه با شهادت ۸نفر
  • حماس: تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی برای شناسایی اجساد بیایند
  • حماس: تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی برای شناسایی اجساد به غزه بیایند
  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت
  • زخمی‌شدن ۱۱ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • شهادت بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نوار غزه از ۷ اکتبر
  • شمار شهدای غزه به 34 هزار و 262 شهید رسید
  • تعداد قربانیان جنگ غزه از ۳۴ هزار نفر گذشت
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری