Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - معاون اجرایی و هنری بیست و دومین جشنواره تئاتر دانشگاهی با صدور حکمی از سوی دبیر این جشنوار منصوب شدند.

به گزارش روز سه شنبه گروه دانشگاه ایرنا، دبیر بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی با صدور حکمی سینا نصراللهی را به عنوان معاون اجرایی این دوره منصوب کرد.
نصرالهی دانش آموخته رشته کارگردانی از دانشگاه هنر تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عضو هیات انتخاب آثار صحنه‌ای و خیابانی دومین جشنواره ملی فانوس بوده و فعالیت مستمر در زمینه بازیگری و کارگردانی دارد.
براساس اعلام روابط عمومی جشنواره تئاتر دانشگاهی، امین مختاری همچنین با صدور حکمی مجتبی آدمیان، دانشجوی کارشناسی رشته ادبیات نمایشی در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران را به عنوان معاون هنری منصوب کرد.
آدمیان پیشتر مدیر مرکز تئاتر تجربی دانشجویان دانشگاه تهران، نایب دبیر انجمن علمی دانشجویی نمایش دانشگاه تهران، معاون اجرایی بیست و یکمین و مدیر انتشارات و آموزش بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران، مدیر هنری و سردبیر کاتالوگ هفدهمین جشنواره تئاتر تجربه را در سوابق کاری خود داشته است.
براساس این گزارش، علی رضا سعدی به عنوان مدیر روابط عمومی بیست و دومین جشنواره تئاتر دانشگاهی منصوب شده است.
سعیدی پیش از این کارشناس امور رسانه روابط عمومی تئاتر شهر بوده است.
بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران به دبیری امین مختاری پنجم تا چهاردهم اردیبهشت ماه سال 1398 به همت اداره کل فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بخش های مختلف الف: مناطق «تئاتر صحنه» و ب: سراسری و بین‌المللی «تئاتر صحنه»، «تجربه های اجرا»، «نمایشنامه نویسی (جایزه استاد اکبررادی)، «پژوهش (جایزه دکتر فرهاد ناظر زاده کرمانی)»، «ترجمه نمایشنامه»، «عکس، پوستر و تیزر»، «غیر رقابتی»، «کارگاه ها و درس گفتارها»، «مدرسان»، «جشنواره جشنواره ها» و «پایان نامه های برگزیده» ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان برگزار خواهد شد.
بخش تئاتر صحنه مناطق نیز نیمه اول اسفند ماه سال 1397 میزبان هنرمندان فعال عرصه تئاتر دانشگاهی خواهد بود.
علاقه مندان برای کسب تازه ترین اطلاعات و اخبار ، دریافت فرم حضور در ستاد اجرایی، متن کامل فراخوان و ثبت نام در جشنواره می توانند به سامانه اینترنتی www.iiutf.ir مراجعه کنند.

9465** 1200

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي جشنواره تئاتر دانشجويي معاون فرهنگي وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۱۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، "فرشاد مهدی‌پور" معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی عرفاتی را به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب کرد.

در این‌حکم آمده است؛

نظر به تعهد و تجربه ارزشمند جناب‌عالی در عرصه رسانه، به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با بهره‌مندی از نظرات استادان و کارشناسان مجرب حوزه رسانه و علوم ارتباطات و ایجاد ساز و کار مناسب در دبیرخانه این جشنواره برای گردآوری، داوری و انتخاب آثار برگزیده با رویکرد حرفه‌ای و کارشناسی بر اساس ماده (۲) قانون مطبوعات و تقویت مرجعیت رسانه‌های کشور و نقش‌آفرینی و حضور مؤثر آن‌ها در مواجهه با جنگ شناختی و ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

بر اساس این گزارش، مهدی عرفاتی با بیش از ۲۰ سال فعالیت حرفه‌ای رسانه‌ای، سال گذشته نیز دبیری بیست و یکمین جشنواره رسانه‌های ایران را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • انتصاب دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد
  • نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • رئیس شورای راهبردی بیست‌وچهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر منصوب شد
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر