Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف 581 کیلوگرم تریاک، دستگیری پنج سوداگرمرگ و توقیف 3 خودرو خبر داد.

 سردار رضا بنی‌اسدی‌فر اظهار کرد: ماموران انتظامی بخش گلباف با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی از حمل و جابجایی مواد مخدر توسط قاچاقچیان مطلع شدند.

وی بیان کرد: ماموران انتظامی با تشکیل اکیپی به مسیر حرکت قاچاقچیان واقع در محور گلباف اعزام و پس از تعقیب و مراقبت به یک دستگاه خودرو پیکان وانت مشکوک، آن را متوقف و راننده آن را دستگیرکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

---

بنی‌اسدی‌فر اظهارکرد: در بازرسی از خودرو پیکان 336 کیلو تریاک کشف و یک دستگاه خودرو پژو 405 که به عنوان راه پاکن مواد بود توقیف و سه قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: ماموران پلیس رابر نیز در محورهای کوهستانی شهرستان به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک شده و دستور ایست صادر کردند.

وی تصریح کرد: راننده خودرو بدون توجه به ایست پلیس اقدام به فرار کرد که با هوشیاری ماموران خودرو پس از طی مسافتی متوقف و در بازرسی از خودرو 245 کیلوگرم تریاک کشف و دو نفر قاچاقچی در این زمینه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان با توجه به کشف 581 کیلو تریاک و دستگیری پنج نفر قاچاقچی و توقیف سه خودرو در این عملیات، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود./ ایسنا 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۱۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری، سردار سلمان امیری عصر امروز بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودروهای عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

وی افزود: مأموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلوگرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلوگرم حشیش، جمعاً به مقدار ۱۱۰ کیلوگرم، سه جفت پلاک سرقتی و دو جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

امیری ادامه داد: در این عملیات چهار قاچاقچی بازداشت، دو دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

کد خبر 6088095

دیگر خبرها

  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ