Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@02:30:41 GMT

آغاز هفته دوم لیگ تیراندازی بانوان

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۱۱۵۲

آغاز هفته دوم لیگ تیراندازی بانوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیدجعفر حسینی درخصوص برگزاری دومین هفته رقابت های لیگ تیراندازی کشور گفت: این مسابقات در هفته دوم لیگ دسته یک بانوان روز پنجشنبه 24 آبان ماه به میزبانی تیم باشگاه انقلاب آغاز می شود که 9 تیم، باشگاه انقلاب، سرفرازان سپاهان، مقاومت مرکزی، هیات گرمسار، باشگاه البرز،هیات کرمان، ساچمه بیژن، بازرگانی محمد نژاد مازندران به همراه ناجا در خط آتش قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در لیگ برتر بانوان نیز 56 ورزشکار در قالب 7 تیم، ناجا، هیات خراسان رضوی، هیات همدان، نزاجا، باشگاه مقاومت، هیات قزوین و هیات قم به میزبانی تیم هیات تیراندازی ناجا روز جمعه 25 آبان ماه پا به میدان خواهند گذاشت.

رئیس سازمان لیگ تیراندازی گفت: لیگ امسال با شیوه جدیدی برگزار می شود به طوری که تیم میزبان با سایر تیم های شرکت کننده به رقابت می پردازد و در پایان امتیاز تیم میزبان با سایر تیم ها محاسبه می شود.

حسینی اضافه کرد: برگزاری این مسابقات نیز طبق سال های گذشته با برگزاری فینال و مراسم اهدای جوایز نقدی به تیراندازان برتر هر رشته همراه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب تیراندازی رقابت سازمان لیگ لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۱۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مهدی فولادی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: این دوره از مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار شد و شهرستان میناب قهرمان مسابقات، ناحیه دو بندرعباس نایب قهرمان و شهرستان بندرلنگه عنوان سومی راکسب کرد.

بیشتر بخوانید: برگزاری اردوی تیم ملی والیبال ساحلی کشور در بستک

این مسابقات از چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز و روز جمعه ۱۴ اردیبهشت به پایان رسید.

در پایان مسابقات به مناسبت هفته معلم از تمام بازیکنان و عوامل برگزاری با اهدا لوح و هدیه تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • خبری از علی کریمی و حسینی نیست(عکس)
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس