Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارنده مدال‌های طلا و برنز مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان گفت: در تمرینات ۱۹۰ کیلوگرم یک ضرب و ۲۲۵ کیلوگرم را در دوضرب زده بودم و اگر آسیب دیده نبودم حتما مدال‌های بهتری می‌گرفتم.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، رضا بیرالوند درباره کسب مدال‌های طلای دوضرب و برنز مجموع مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان گفت: اولین حضورم را در رده سنی بزرگسالان در مسابقات جهانی تجربه می‌کردم، اما خوشحالم که موفق به کسب ۲ مدال شدم و دست خالی از این رقابت‌ها برنگشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: متاسفانه ۲ هفته قبل از مسابقات ماهیچه کتفم پاره شد و زیر وزنه‌ها لق می‌زد، اما با وجود تمام دردها و آسیب‌ دیدگی‌هایی که داشتم تلاش کردم بهترین وزنه‌ها را بزنم. 

دارنده مدال برنز مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان گفت: البته در حرکت یک ضرب کمی عقب افتادم چرا که در تمرینات وزنه ۱۹۰ کیلوگرم را هم زده بودم، اما خوشبختانه در دوضرب جبران کردم و علاوه بر طلای دوضرب برنز مجموع را هم گرفتم. واقعا حس خوبی بود چون هم من طلا گرفتم و هم هاشمی. 

بیرالوند در پاسخ به این سوال که بعد از از دست دادن اولین حرکت و وزنه ۲۰۷ کیلوگرمی در دوضرب به نظر می‌رسید شانسش برای رسیدن به مدال بسیار کم شده است گفت: رقابت واقعا حساس بود؛ متاسفانه وزنه ۲۰۷ کیلوگرمی را به خاطر سبکی زیاد و البته کم تجربگی از دست دادم، اما ۲۰۸ کیلوگرم را به راحتی زدم تا به کورس رقابت برگردم. 

وی درباره افزایش ۱۰ کیلوگرمی وزنه‌اش و اینکه آیا با وجود مصدومیتش این موضوع خطرناک نبود گفت: می‌دانستم این وزنه را می‌زنم؛ از طرفی مجبور بودم چون اگر می‌خواستم به مدال برسم باید این وزنه را می‌زدم. مربیان هم به من اعتماد داشتند و این وزنه را انتخاب کردند. البته در تمرینات ۱۹۰ کیلوگرم یک ضرب و ۲۲۵ کیلوگرم در دوضرب زده بودم و اگر آسیب دیده نبودم حتما مدال‌های بهتری می‌گرفتم. 

دارنده مدال برنز مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان درباره برنامه‌اش برای المپیک و اینکه دسته ۱۰۲ کیلو المپیکی نیست خاطرنشان کرد: در این مسابقات با وجود وزنه زدن در دسته ۱۰۲ کیلوگرم زیر وزن قانونی بودم و ۹۸ کیلوگرم وزن داشتم درحقیقت من وزنه‌بردار دسته ۹۶ کیلو بودم که در یک وزن بالاتر وزنه زدم. برای المپیک انشاءالله به یک وزن بالاتر و دسته ۱۰۹ کیلوگرم می‌روم تا بتوانم در المپیک هم افتخارآفرینی کنم. 

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مدال طلا مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان مصدومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۱۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی

با پایان رقابت ۵ کشتی گیر قم در مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان جام شاهد به میزبانی مریوان، «محمدجواد ابوطالبی» در ۶۰ کیلوگرم تنها مدال‌آور قم بود که پس از محمد عشیری و کامران عبدولی، به همراه ابوالفضل دادمرز رتبه سوم مشترک و نشان برنز را کسب کرد.

از بین دیگر نماینده‌های قم ابوالفضل رسولی در ۷۷ کیلوگرم نهم شد، امیرحسین نعمت زاده در ۸۲ در جایگاه پنجم ایستاد و سایر نفرات قمی این رقابت‌ها عنوانی را کسب نکردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال/ صفری به مدال برنز رضایت داد
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفانش را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفان قاسمپور را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم