Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

در خصوص این نمایش گفت: مخاطب نمایش «از کجا اومدیم؟» کودکان بالای ۴ سال هستند. این نمایش پاسخی به یکی از مهم‌ترین سوال‌های کودکان راجع به تولد و این که ما از کجا آمده ایم، است.

این کارگردان در خصوص استقبال از نمایش‌های کودک بیان کرد: استقبال از نمایش‌ها برای مخاطبان کودک می‌تواند خوب باشد، با این شرط که تولید استاندارد و قابل اطمینان باشد و خانواده‌ها از زمان اجرای این نمایش ها با خبر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مدت زمان تمرین۴ ماه به طول انجامید، در خصوص انتخاب بازیگران گفت: معمولا تمام کارگردان‌ها مبنایی شخصی برای انتخاب بازیگران خود دارند که این مبنا بیشتر با سلیقه و کیفیت همکاری و هم فکری همراه است. انتخاب بازیگران این نمایش بر اساس سابقه‌ همکاری من با هادی و الکا و توانایی آنها در بازیگری و بازی دهندگی عروسک‌ها بوده است، این که بتوانند با تمرکز و حضور ذهن چند کاراکتر متفاوت و شخصیت‌های عروسکی را بازی کنند.

محمد هادی عطایی و الکا هدایت بازیگران و بازی‌دهندگان عروسک با همراهی صدا و تصویر لیلی رشیدی و خسرو پسیانی در این نمایش هنرنمایی می‌کنند.

گفتنی است؛ نمایش «از کجا اومدیم؟» ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر هر شب ساعت ۱۸ در تالار هنر به روی صحنه می‌رود.

 

 

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: استاندارد ذهن بازی عروسک استاندارد تولد خانواده ذهن کودکان پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۱۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی گروه، نمایش «شورش ذهن» به نویسندگی و کارگردانی محمد یغمایی و تهیه‌کنندگی مهدی تیمورزاده از ۱۶ اردیبهشت در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می‌رود.

«شورش ذهن» یک فانتزی سیاه درباره‌ افسری است که متوجه نقشه فرمانده‌اش برای حمله اتمی به ژاپن می‌شود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: مایکل افسر ارشد نیروهای هوایی است و در جنگ جهانی دوم بعد از آنکه متوجه می‌شود مافوقش قصد عملیات با بمب اتم دارد سعی می‌کند با افشای سند از این فاجعه جلوگیری کند اما ... .

این نمایش تولید گروه «اغما» است و آراز دانش به عنوان مدیر پروژه و محمد شاهی‌پور به عنوان مدیر هنری این نمایش را همراهی می‌کنند. سایر عوامل این نمایش عبارتند از: دستیار اول کارگردان و بازیگردان: سوفیا جمالی، مشاور پروژه: لیلی سعیدی، مدیر روابط عمومی و تبلیغات: مریم رودبارانی، دستیار دوم کارگردان: مرتضی موسوی، مشاورهنری: حمیدرضا نورزاده، طراح حرکت: سارینا شاد، طراح صحنه و لباس: زهرا آمالی، طراح گریم: سما زارع، دستیار اول گریم: ملیکا دادرسی، طراح نور: فرشاد نصیری، اپراتور نور: نوید کهریزی، موسیقی: امیر تهرانی، مدیر صحنه: سارا ابراهیمی، مریم سعیدا، ساخت موشن: علی اشرفی، کارگردان بصری: سینا خدابخش، طراح گرافیک: سینا افشار، ساخت تیزر: علی بنایی.

به زودی بازیگران این اثر نمایشی معرفی می‌شوند.

کد خبر 6081099 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • «طلوع خونین» را در تماشاخانه ایران‌شهر مشاهده کنید
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • «شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • نمایش های برتر کرمان راهی مرحله کشوری شدند
  • اطلاعیه پلیس درباره مرگ یک شرور درحین انتقال به صحنه جرم/ بازداشتگاه وزرا مرکز اوباش است
  • فرهاد آئیش هر چه دلش خواست گفت!/ به مخاطب باج نداده‌ایم
  • توقف بلیت فروشی نمایش گالیله تحت تاثیر ممنوع‌الکاری یکی از بازیگران
  • اجرای «گالیله» تحت تاثیر ممنوع‌الکاری یک هنرمند
  • سرمربی جدید تراکتور مشخص شد